תרבות ופנאי

נטע ברזילי בוכה מול המצלמה: מה גרם לה להתפרק?

בסרטון עצוב במיוחד בו נטע ברזילי מרבה למחות את דמעותיה, חושפת הזמרת בפני עוקביה את הקשיים שהיא עוברת בימים האחרונים: "בכיתי קצת היום בגלל שחיקה כללית ומקלות בגלגלים, משבר תקווה וחוסר סנכרון עם העולם"
מערכת ice |  2
נטע ברזילי (צילום פייסבוק)
הזמרת נטע ברזילי מרבה לחשוף בפני עוקביה ברשת החברתית "אינסטגרם" על תחושותיה השליליות שעמן היא מתמודדת בימים האחרונים. לאחר שבחודש מרץ האחרון סיפרה לעוקביה ברשת החברתית על תחושותיה הקשות נוכח הניתוח החירום שעברה בגלל דלקת בתוספתן, אתמול (חמישי) פרסמה ברזילי סרטון עצוב במיוחד בו היא מוחה את דמעותיה.
לצד הסרטון העצוב שפרסמה, כתבה ברזילי לעוקביה: "בכיתי קצת היום בגלל שחיקה כללית ומקלות בגלגלים, משבר תקווה וחוסר סנכרון עם העולם". ברזילי התייחסה בדבריה לחברתה שיראל חן, שנכחה לצידה בסרטון והרבתה לנחם אותה בעוד הזמרת מוחה את דמעותיה. "מזל שיש אנרגיה כמו של שיראל בחיי".

(צילום: nettabarzi@)
כזכור, בסוף חודש מרץ דווחה הזמרת כי נאלצה לעבור ניתוח חירום בעקבות דלקת בתוספתן. ברזילי סיפרה לעוקביה ברשת החברתית "אינסטגרם" על ההליך הרפואי והתחושות שעולות בעקבותיו.
"שוחררתי מוקדם מדי בקטע מוגזם. מה זה הכאבים האלו, אמאל'ה". בהמשך, פרסמה הזמרת סטורי ובו חשפה את התחושות המורכבות שעמם היא מתמודדת בימים אלו: "אני עצבנית וכאובה מכל התהליכים שנמצאים בהולד ונעצרו ומהופעות שבוטלו. אבל אני מנסה לא לחשוב על זה כרגע ולהתעסק בהחלמה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יא דובה,תורידי 40 קילו והכל יהיה בסיידר. (ל"ת)
    אא 04/2024/16
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • הערכה וכבוד
    שרונה 04/2024/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בושה למי שהגיד כך מהזה משנה לך אם היא שמנה רזה היא בנאדם תתביישו לכם כך להגיב להור חי להוריד להעלות מהזה חוסר הרגישות הזאת היא משתפת רגע של משבר פנימי שלה אם אין מילה טובה אז עדיף שלא תגיבו ממש חוסר אנושיות ועוד אומרים יחד ננצח אם ביננו לבין עצמנו אין התחשבות אנושית
    סגור