תרבות ופנאי

השחקנית הישראלית חושפת: "אני בסיכון להתמכרות לאלכוהול"

במהלך התוכנית של נלי תגר יחד עם לירון ויצמן, תגר שיתפה כי מילאה "שאלון התמכרות לאלכוהול", במסגרתו ענתה על שאלות רבות וקיבלה את התשובה: "אני בסיכון בינוני להתמכרות". בהמשך אף שיתפה כי היא לעיתים שותה שני בקבוקי יין
מערכת ice | 
משקאות אלכוהול מזויפים (צילום shutterstock)
השחקנית נלי תגר נוהגת להגיש ביחד עם לירון ויצמן תוכנית צהריים ברדיו 102FM, בהן הן מדברות על נושאים רבים ולעיתים על חייהן האישיים. היום (רביעי) תגר שיתפה כי לאחרונה מילאה "שאלון התמכרות לאלכוהול", במטרה לבדוק האם היא מוגדרת כ"מכורה" או שהיא נמצאת בטווח הנורמלי של צריכת משקאות חריפים. אז מה התשובה שקיבלה?
"עשיתי את השאלון ויצא שאני בסדר", הסבירה תגר. עם זאת, הוסיפה: "היה רשום שאני בסיכון בינוני להתמכרות". השחקנית הסבירה כי היא נשאלה על דברים כמו: האם היא מתקשה בתפקוד יום לאחר שתיית אלכוהול? האם היא מבטלת דברים בבוקר? אך ציינה כי "אין לי את הדברים האלה". ויצמן אמרה לה "יש לאן להידרדר", ותגר הסכימה. כמו כן, אמרה כי לעיתים שותה שני בקבוקי יין "במכה".
נזכיר כי שמה של תגר עלה לאחרונה משום ששיתפה בתקרית אלימות בתיאטרון בו עובדת. "בסופ"ש האחרון שיחקתי בהצגה החדשה שלי, קומדיה משעשעת על אדם אגרן", כתבה בטור השבועי שלה בידיעות אחרונות. "לקראת סוף ההצגה עולה לבמה איש מהקהל והחל להשחית משחית את התפאורה. לא הבנתי כל כך מה הוא עושה. לא הבנתי למה הוא משחית את התפאורה כאילו מה יש שם, ואשתו מעודדת אותו מהקהל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה