תרבות ופנאי

עדן גולן בסכנה? "עובדים עם תרחישים רבים ושונים"

גילויי האנטישמיות סביב השתתפותה של ישראל באירוויזיון לא פוסקים, וכעת הממונה על האבטחה וההערכות לאירוויזיון בעיר מאלמו בשוודיה מתייחס למצב המורכב לקראת הגעת המשלחת הישראלית
שירה יום טוב | 
עדן גולן (צילום יוטיוב/ כאן 11)
במאלמו מתכוננים בימים אלה לאירועי האירוויזיון שיתקיימו בעיר, ובייחוד לנוכח מגמות אלימות והתנגדויות שונות להשתתפותה של ישראל בתחרות השנה, לאור המלחמה. אחרי גרפיטי שרוסס על מבנה המאלמו לייב, והפגנות שמתארגנות לביצוע בזמן האירוויזיון עצמו, ראש האבטחה בעיר התראיין לכלי תקשורת מקומיים והתייחס למצב המורכב.
השתתפותה של ישראל באירוויזיון, שאושרה לפני שבוע וחצי, מעוררת מחאות רגשיות ברחבי אירופה. נעשתה עבודה אינטנסיבית על אבטחה לתחרות האירוויזיון, שתתקיים במאי הקרוב במאלמו, שבדיה.
אולף נילסון, ראש האבטחה וההיערכות בעיר מאלמה, אמר בראיון לרדיו שוודיה, "אנשים רבים תורמים כדי להפוך את זה לאירוע מאובטח ומוגן אנו עובדים באופן כללי עם תרחישים רבים ושונים. אנחנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק מאוד עם המשטרה, SVT, אזור סקונה, מחלקת התנועה".
בסוף השבוע שעבר הושחת שלט אירוויזיון מחוץ למאלמו לייב. ההשחתה התגלתה בשעות הבוקר המוקדמות. כשעל השלט נכתב "שחררו את עזה" וכמו כן הושחת שלט חוצות דיגטלי בכניסה למתחם.
בנוסף, מספר אנשים כבר הגישו בקשה לאישור מהמשטרה להפגין במהלך האירוויזיון במחאה נגד ישראל והשתתפותם באירוויזיון, נלסון התייחס לכך ואמר, "אנחנו רואים שלרבים יש דעות על השתתפותה של ישראל ואנחנו מבינים את זה. אנחנו עוקבים מקרוב אחר המצב. כמובן שזה יילקח בחשבון בעבודה שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה