תרבות ופנאי

צרות בהכנות לאירוויזיון 2024: זו הבקשה שקיבלה המשטרה בשבדיה

לעדן גולן מצפה קבלת פנים קשה במיוחד, על פי דיווח של "רדיו שוודיה" לא מעט פניות כבר נרשמו למשטרה במאלמו על מנת שיקבלו אישור להפגין בצורה קולנית נגד ישראל, המלחמה בעזה וגם ההשתתפות של באירוויזיון מחוץ למתחם בו תיערך התחרות
מערכת ice |  2
עדן גולן (צילום יוטיוב/ כאן 11)
אין ספק שאירוויזיון 2024 יהיה מאתגר, או אם להיות פחות פוליטיקלי קורקט, ממש לא מאיר פנים לישראל. בצל שנאה יוקדת של משתתפים, אוהדים וכמובן התושבים המקומיים בשבדיה שלא ידועה בחיבתה הרבה, ישראל תנסה להפתיע בתחרות השירים הכי גדולה באירופה.
אין ספק שלעדן גולן מצפה קבלת פנים קשה במיוחד, על פי דיווח של "רדיו שוודיה" לא מעט פניות כבר נרשמו למשטרה במאלמו על מנת שיקבלו אישור להפגין בצורה קולנית נגד ישראל, המלחמה בעזה וגם ההשתתפות של באירוויזיון מחוץ למתחם בו תיערך התחרות.

אולף נילסון, ראש מערך האבטחה בעיריית מאלמו, הסביר בראיון לתחנת הרדיו: "אנשים רבים פועלים כדי להפוך את התחרות לאירוע בטוח. אנחנו עובדים מול תרחישים רבים ומגוונים יחד עם המשטרה, תאגיד השידור השוודי, אגף התנועה והמחוז".
יש לציין כי האווירה מתוחה אפילו חודשיים לפני שמגיעה המשלחת הישראלית ואפילו בשבוע שעבר אלמונים ריססו גרפיטי על שלטי חוצות של התחרות וגם השוחתו שלטים שקשורים לאירוויזיון. בצבע אדום כדי לסמל את הדם הנשפך בעזה
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יש אלוהים הגדול של בית המקדש.
    הרב 03/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל אנטישמיות מביא שנאת חינם הפסיד כולו לגוים שלכם. ישראל תנצח אמן. תלמדו ולאמין יש אלוהים של בית המקדש מוזכרים בתורה. אמן . ישראל תנצח במקום ראשון אמן. ימותו הקנאים אמן .
    סגור
  • 1.
    בגלל אנטישמיות ישראל לא רואה ממטר
    הרב 03/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לעשות רק שמח ואהבת חינם אלוהים ישלח לך מקום ראשון לישראל. אמן.
    סגור