תרבות ופנאי

אבל בעולם הבידור: השחקנית האהובה נמצאה ללא רוח חיים בגיל 64

רובין ברנרד, שחקנית אופרת הסבון המוכרת "ג'נרל הוספיטל" נמצאה ללא רוח חיים בשטח פתוח מחוץ לאחד מבתי העסק בריברסייד. ברנרד החלה את דרכה דווקא בתחום השירה כבר בגיל צעיר, ומאז הופיעה בסרטים רבים עד שפרשה מהתחום בשנת 2002
מערכת ice | 
כוכבת קולנוע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
רובין ברנרד, אשר שיחקה באופרת הסבון המוכרת "ג'נרל הוספיטל" במשך 16 שנה, הלכה לעולמה בגיל 64 בדרך מטרידה במיוחד. לפי משרד השריף בריברסייד, גופתה של השחקנית נמצאה בשטח פתוח מחוץ לאחד מבתי העסק, והיא זוהתה באמצעות בדיקה של טביעת אצבע.
ברנרד נולדה בשנת 1959 בטקסס והחלה את דרכה בתחום הבידור כאשר הופיעה כזמרת בכמה מקומות יחד עם אחותה הקטנה קריסטל. היא לוהקה לתפקיד באופרת הסבון ב-1984, וגילמה את דמותה על פני 145 פרקים עד 1990. בנוסף, היא שיחקה בסרט "בטי בלו" שיצא ב-1986 שאף היה מועמד לקבל פרס אוסקר בקטגוריית הסרט הזר הטוב ביותר. היא הצליחה לזכות באהבת הקהל והשאירה חותם משמעותי בעולם הבידור והטלוויזיה האמריקנית.. היא המשיכה לשחק בסרטים נוספים עד לתפקידה האחרון אשר ביצעה בשנת 2002.
עדיין לא ברורות נסיבות המוות שלה, ונבדקים כלל כיווני החקירה האפשריים. עם זאת, אין ספק כי מדובר באירוע בקנה מידה חריג לגמרי והמשטרה המקומית שוקדת על מציאה של קצה חוט לפרשייה שהתירה רבים פעורי פה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה