תקשורת ומדיה

עולם הבידור באבל: כוכב "הפמליה" ו"מד מן" הלך לעולמו בגיל 60

השחקן האהוב אדי דריסקול ששיחק בין היתר בסדרות "סקס והעיר הגדולה", "ימי חיינו", "עקרות בית נואשות", "החיים עצמם" ו"המדריך לרוצח" - הלך לעולמו בגיל 60 בטרם עת ממחלת הסרטן. ההודעה הותירה את המעריצים ואת תעשיית הבידור כולה באבל 

מערכת ice | 
אדי דריסקול (צילום טוויטר)
השחקן האהוב אדי דריסקול הלך לעולמו בטרם עת כשהוא בן 60 בלבד. מותו נקבע כתוצאה של כשל מערכות לאחר שנאבק תקופה ארוכה במחלת הסרטן. ההודעה הותירה את המעריצים ואת תעשיית הבידור כולה באבל עמוק. 
בין הסדרות הרבות בהן שיחק דריסקול: "הפמליה", "מד מן", "סקס והעיר הגדולה", "ימי חיינו", "עקרות בית נואשות", "החיים עצמם" ו"המדריך לרוצח". חברו הקרוב, ג'ימי פאלומבו אמר לאתר פיפל. "ההתמודדות של אדי עם המחלה הפכה להיות קשה מאוד בחודשים האחרונים, אבל הוא היה לוחם אמיתי ונאבק כמה שיכל".
דריסקול, נולד ב-26 בספטמבר 1963 וגדל בניו יורק. את לימודי המשחק שלו הוא עשה באוניבסיטת מיאמי. בתקופה זו הכישרון של דריסקול משך את תשומת לבם של המורים והמנטורים שזיהו מהר מאוד את הפוטנציאל שלו ועודדו אותו להמשיך בדרכו ובעקבות חלומותיו. 
חגיגה לציון חייו נערכה לזכרו בבר קריוקי בעיר לוס אנג'לס אליה הגיעו מאות אנשים מהתעשייה. פאלומבו סיפר: "דריסקול אהב לשיר, לרקוד, לשחק, קומדיה. כל מי שעבד איתו אהב אותו". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה