תרבות ופנאי

אנה ארונוב סוגרת חשבון: "אני אעשה מה שאני רוצה, טפי עליכם"

הכוכבת העלתה לאחרונה סרטון בו היא רוקדת וקיבלה על כך תגובות חיוביות רבות. עם זאת, היא בחרה דווקא להתייחס לאלו שהגיבו בצורה פחות מחמיאה, ואמרה: "זו הזיה שלגברים יש תבניות בראש של באיזה גיל מותר או אסור להתלבש, לרקוד או להצטלם בצורה מסוימת"
מערכת ice |  1
אנה ארונוב (צילום סושיאל גולף)
הרקדנית והשופטת אנה ארונוב העלתה השבוע לחשבון האינסטגרם שלה סרטון ובו היא רוקדת בדירתה. למרות שקיבלה תגובות מפרגנות רבות, כמה מהגולשים דווקא החליטו להגיב בצורה קצת פחות מחמיאה, וארונוב החליטה להתייחס לכך.
על הסרטון שהעלתה כתבה: "קרה ממש הרגע! שמעתי את השיר ופשוט היה לי כזה געגוע לרקוד, אז קבלו טעימה קטנה". המשפיענית קים אור אזולאי אשר השתתפה בסדרה רוקדים עם כוכבים בה ארונוב הנחתה כתבה: "אין דברים כאלה", ולצידה נרשמו תגובות חיוביות רבות.
 
 
למרות זאת, הכוכבת העלתה סטורי ובו היא התייחסה לתגובות השליליות הבודדות שקיבלה: "עליתי על משהו. נכון בפוסט האחרון של הריקוד יש 500 ומשהו תגובות? וכולן מפרגנות בטירוף, תודה. זה היה מדהים. ואז כזה יש כמה תגובות בודדות, אולי חמש, פחות מפרגנות", כתבה. "על מה עליתי? אלא רק תגובות של גברים".
בהמשך היא כתבה כי לדעתה "זו הזיה שלגברים יש תבניות בראש של באיזה גיל מותר או אסור להתלבש, לרקוד או להצטלם בצורה מסוימת", ואף הוסיפה: "זה הרצון שלי, אני אעשה מה שאני רוצה, גם בגיל 60. טפי עליכם!".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ראפר
    דוד 03/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנה, תעשי מה שבא לך. הכל טוב. כולם רוקדים ושרים ולא עושים חשבון. אבל יש כאלו שמשעמם להם ויייבים להעיר הערות שלהם זה נראה , אך זה לא נכון. זו מחשבה הפוכה. לא להתייחס. תהני
    סגור