תרבות ופנאי

גיא הוכמן לא מותיר אף עין יבשה: זה מה שקרה בהופעה שלו

הסטנדאפיסט וכוכב הרשת המפורסם גיא הוכמן, פרסם סרטון מרגש ומשעשע לרשת החברתית X, בו אירח בהופעתו לוחם צה"ל שאיבד את רגלו. לאחר שהוכמן הסב את תשומת ליב הקהל, סיפר הלוחם כיצד הוא מסתכל על החיים בצורה חיובית למרות הפציעה
מערכת ice | 
גיא הוכמן בקטאר (צילום פייסבוק גיא הוכמן)
הסטנדאפיסט וכוכב הרשת המפורסם גיא הוכמן, אשר עלה לכותרות לאחרונה בשל העלאת הסרטונים המשעשעים לרשתות החברתיות, פרסם אתמול (ראשון) סרטון ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר) הכולל קטע מתוך הופעת הסטנדאפיסט האחרונה שביצע. 
בסרטון המדובר, הסטנדאפיסט וכוכב הרשת העלה לבמה לוחם צה"ל אשר איבד את רגלו בעת לחימתו. הוכמן העלה לבמה את הלוחם שלום שטרית, אשר זכה לכבוד רב מצד הקהל שהריע לו במחאות כפיים סוערות.
 



בסרטון, שאל הוכמן את הלוחם מאיר שטרית איך הוא מצליח להסתכל על החיים בצורה חיובית למרות הפציעה הקשה? בעקבות כך, ענה בהומור שטרית: "וואלה אם אתם שואלים אותי, לגיא אין ביצה. כל אחד חסר לו איזה משהו". לצד הסרטון ששיתף ברשת החברתית, כתב הוכמן: "כמה שהעם הזה יודע להעריך ולהצדיע לגיבורים שלו". 
 


בהמשך, פרסם הוכמן סרטון באינסטגרם חלק שני של הופעתו בו העלה את הלוחם לבמה. לאחר שהלוחם התלוצץ מעט עם הקהל ועם הוכמן, סיפר על רגע הפציעה: "היה יום לא פשוט, איבדתי לא מעט חברים וכמו שאתם רואים את הרגל. ושתים עשרה שעות שמה שעובר לי בראש בעצם זה שלום, אתה בן 20 מה ראית בחיים? והנה אני חי ואני מבחינתי נשאר רק לטרוף את העולם". 

 


לצד היותו סטנדאפיסט, מרבה גיא הוכמן למתוח ביקורת על הממשלה הנוכחית. בחודש פברואר האחרון, תקף כוכב הרשת את מקבלי ההחלטות הפועלים בקבינט הביטחוני, לאחר מטח טילים נרחב ששוגר מלבנון לצפת וגרם למותה של חיילת.
בסרטון שהעלה לרשת החברתית "אינסטגרם", תקף הוכמן את הממשלה ואמר: "אירוע קשה בצפת. משהו... יש פה אירוע קשה. יורקים עלינו והממשלה חושבת שזה גשם. משפילים יהודים, כאילו מחכים ל-7 באוקטובר הבא בצפון כדי להתחיל לפעול. ויגידו 'לא, אבל צריך לסיים עם הדרום'. זה חארטה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה