תרבות ופנאי

ניקול ראידמן מבריזה מהפקת הענק: "מרגיש לי צבוע"

ניקול ראידמן חשפה כי היא "הבריזה" מאירוע של שאנל, ואחרי שקיבלה הזמנה לשבוע האופנה בפריז, היא מתלבטת אם להגיע או להבריז גם משם: "מרגיש לי צבוע לשבת מגונדרת בשורה ראשונה ולצפות במופע "פייק ריאליטי" כשהחטופים שלנו יושבים במנהרות החמאס והחיילים שלנו נלחמים"
מערכת ice |  1
ניקול ראידמן (צילום אלמוג גבאי)
ניקול ראידמן, אשת העסקים וכוכבת הרשת, העלתה היום (שלישי) סטורי לחשבון האינסטגרם שלה, בו היא חשפה כי היא קיבלה הזמנה לאחד האירועים הגדולים ביותר שיש לעולם האופנה להציע - שבוע האופנה בפריז, אך היא שוקלת להבריז, אחרי שחשפה שהיא כבר הבריזה היום מאירוע של שאנל.
אל הסטורי שהעלתה ניקול ראידמן היא צירפה את ההזמנה שקיבלה, ועל הרקע שלה היא כתבה: "האמת שזה שבוע האופנה השנה שאני מבריזה לתצוגות. מרגיש לי צבוע לשבת מגונדרת בשורה ראשונה ולצפות במופע "פייק ריאליטי" כשהחטופים שלנו יושבים במנהרות החמאס והחיילים שלנו נלחמים".
ראדימן המשיכה: "יודעת שכולם חוזרים לשגרה והחיים ממשיכים. אבל עדיין. היום הברזתי מאירוע של שנאל. מאוד מתלבטת אם מחר ללכת לתצוגה. למרות שהם היחידים שתרמו לנו כסף בתחילת המלחמה ומגיע להם הכבוד". לסיום כתבה לעוקבים: "מה אתם אומרים?". 
אל הסטורי שהעלתה ניקול ראידמן היא הוסיפה גם שאלה לעוקבים שלה בחשבון האינסטגרם בנוגע לתהייה שעלתה, בה היא כתבה: "ללכת או לא?", כשהאופציות לבחירה היו "כן, תלכי לכבד ולא". אז מה דעתכם?
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מלכה אמיתית!
    גבר גבר 03/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מין הראוי שכולם ילכו בדרכה. השנה פורים נחגוג בצניעות. ולא במסיבות פאר. לא נשכח את האחים ששבויים בעזה
    סגור