תרבות ופנאי

כוכבת האח הגדול אושפזה בבית החולים - זו הדרמה הרפואית שעברה

ספיר בורגיל נאלצה לפנות לאחרונה למרכז הרפואי "בריאותא" שבבאר שבע, לאחר שלא חשה בטוב וסבלה מכאבי בטן קשים. בן זוגה, אברהם אקלום, העלה סטורי ובו רואים אינפוזיה - אך מחק אותו לאחר כמה דקות
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום פייסבוק/ האח הגדול)
ספיר בורגיל, יוצאת האח הגדול, הפכה לאחת ממשפיעניות הרשת המוכרות בישראל עם חשבון אינסטגרם מתוחזק במיוחד בו היא משתפת את חיי היום-יום שלה בפני מאות אלפי עוקבים. את סוף השבוע האחרון, בורגיל "בילתה" בבית החולים לאחר שלא חשה בטוב, ואושפזה בעקבות תלונות קשות.
נראה כי כוכבת הריאליטי נדבקה בווירוס אשר גרם לה לכאבי בטן קשים, ולשם כך נזקקה לעזרה ראשונה במרכז הרפואי "בריאותא" שבבאר שבע. כמו כן, בן זוגה אברהם אקלום, אשר השתתף גם הוא באח הגדול, העלה אתמול (שבת) סטורי ובו רואים את האינפוזיה של בת זוגתו, אך מחק אותו לאחר כמה דקות.
כזכור, לאחרונה בורגיל שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה על היחסים בינה ובין אחיה, ולהצהרה מצדו כי היא אינה מוזמנת לחתונתו: "אני רוצה לעשות סדר. בכל מה שקשור אלי ואל אחי כמו שאתם רואים אני מאוד נזהרת עם הדברים שאני אומרת, כי המצב רגיש. ראיתי את הראיון האחרון שהיה לו, וזה בסוף בחירות שלו והחלטות שלו. אני עשיתי ואעשה הכל בשביל להיות בקשר עם אחי, ולצערי לא הכל תלוי בי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה