ויראלי

שיפוץ בהפתעה: המיזם המרגש של ספיר בורגיל ואברהם אקלום

בני הזוג ספיר בורגיל ואברהם אקלום שהכירו בריאלטי ״האח הגדול״ יצאו במיזם מפתיע: "שיפוץ חדר בהפתעה", במסגרתו ישופצו חדריהם של חיילים המסכנים את חייהם  בימים אלה בלחימה בעזה
מערכת ice |  2
ספיר בורגיל ואברהם אקלום (צילום יחצ)
כוכבי "האח הגדול" ובני הזוג ספיר בורגיל ואברהם אקלום - פנו לעוקביהם בבקשה לגיוס המונים לטובת הפרויקט שיזמו "שיפוץ חדר בהפתעה". במהלך הפרויקט ייבחר כל פעם חייל אחר שיקבל עיצוב חדר בעודו לוחם בעזה. זאת על מנת שברגע שישוב הביתה - תצפה לו הפתעה משמחת. 
לטובת המיזם פתחו בני הזוג גיוס המונים בהד סטארט. כמו כן, הם מחפשים מתנדבים בתחומי הנגרות, העיצוב והצביעה. ספיר בורגיל מספרת על הדרך לרעיון:"כבר חודש ושבוע והלב לא מתאושש מהאסון, ליבי עם משפחות החטופים ומשפחות השכול. לקח לי כמה ימים להתאושש, וגם קצת נעלמתי, אני מניחה ששמתם לב". 
עוד הוסיפה בורגיל: "אברהם ואני הפכנו להיות חוט מקשר בין ספקים לחיילים, ככה כל יום וכל היום. עד כה הצלחנו לגייס 40,000 ש״ח. בפרויקט 'שיפוץ בהפתעה', אברהם ואני נגיע עם צוות של אנשי מקצוע ונעשה מייק אוובר לחדר החלומות של החייל/ת בהפתעה.
ספיר בורגיל ובן זוגה אברהם אקלום עברו לגור יחד בבאר שבע, לאחר תקופה קצרה שבה התגוררו בדירה משותפת במרכז תל אביב. "אנחנו שוכרים עכשיו בבאר שבע, נכנסנו לדירה חדשה, מתרגשים מאוד" אמרו הזוג טרם המלחמה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שישפצו קודם את האישיות שלהם.
    לא עובר 11/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נוכלת סידרתית, מנצלת את המצב כדי לסדר לעצמה את החיים. איכסססס, לא שכחנו איזה טיפוסים דוחים שני אלה.לא משנה כמה טוב תנסו לעשות, את הפרצוף האמיתי שלכם ראינו מספיק.
    סגור
  • חחח צודק
    סיגל 11/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לגמרי
    סגור