תרבות ופנאי

עדן גולן צריכה לדאוג? שם השיר נחשף, המעריצים זועמים: "שפל חדש"

בעקבות חשיפת שם השיר שיישלח לאירוויזיון "October Rain", מעריצים זועמים ברחבי העולם קראו לאיגוד השידור האירופאי להטיל וטו ולדרוש מישראל לשלוח שיר אחר, בטענה שהוא פוליטי. "הם איבדו את היושרה שלהם", כתב אחד הגולשים
מערכת ice |  2
עדן גולן (צילום מסך קשת 12)
בקרוב צפוי להיחשף לקהל הרחב השיר שתשלח ישראל לאירוויזיון 2024, אך שמו כבר פורסם והצליח לעורר סערה רבה ברחבי אירופה. "October Rain", שאין ספק כי נקרא כך בשל אירועי ה-7 באוקטובר, גרם למעריצים רבים להטיח בביקורת באיגוד השידור האירופאי על כך שהם צפויים לאשר אותו, וטענו כי מדובר ב"שפל חדש".
קהל המעריצים שזועם על הבחירה בשם השיר, עומד על כך שאסור לאשר מסרים בעלי קונוטציה פוליטית, והביאו כדוגמה את השיר "I Don’t Want to Put In" ששלחה גיאורגיה בשנת 2009, אך הוא לא אושר עקב ההקשר לנשיא רוסיה פוטין. עמוד הטוויטר שפרסם בעולם את השם המיועד, מלא בתגובות של משתמשים זועמים שחלקם ממשיכים לטעון כי ישראל מבצעת רצח עם בפלסטינים "הם איבדו את היושרה שלהם", כתב גולש. "איגוד השידור האירופי חייב להטיל וטו על השיר", כתבה אחת אחרת.
 
כזכור, לאחרונה עדן גולן טיפסה בטבלת ההימורים לאירוויזוין, כשהיא מתברגת במקום השלישי. מובן שהדירוג צפוי להשתנות עם הוצאת השיר, מה שגם עשוי להקפיץ אותה למעלה, במקביל לקריאות להחרים את ישראל מהתחרות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה אתם משתפים את הטמטום הזה?
    . 02/2024/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מבט מהיר על הדף כדי להבין שמדובר בשטופת מוח שונאת ישראל.
    סגור
  • 1.
    ממש דומה לשם השיר נובמבר ריין, פחות מתאים לדעתי.
    ממש דומה נובמבר ריין 02/2024/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יאללה בואו נשמע את השיר
    סגור