תרבות ופנאי

קורין גדעון חושפת אירוע רפואי: "אין על מי לסמוך, טסתי למיון"

מנחת הטלוויזיה שיתפה כי עצם זר נכנס מתחת לעין של בתה, אלונה, מה שגרם לבעלה "לאבד הכרה בערך". גדעון לקחה את אלונה לבית החולים, אך הסבירה כי הגורם הזר (שהתברר כחרוז) יצא לגמרי מעצמו, בלי שאף גורם רפואי הספיק להתערב באירוע
מערכת ice | 
קורין גדעון (צילום מסך עכשיו 14)
מנחת הטלוויזיה קורין גדעון שיתפה אתמול (ראשון), באירוע מפחיד במיוחד ממנו חוששים הורים רבים כאשר הם שולחים את ילדיהם לגן או מאפשרים להם לשחק לבד. הכוכבת העלתה לחשבון האינסטגרם שלה סטורי ובו שיתפה בתמונה של בתה אלונה, ושאלה את העוקבים: "רואים שיש לה גולה כזאת מתחת לעין?"
גדעון הבחינה במראה חריג מתחת לעין של בתה, וכאשר היא מיששה את האזור הבינה כי מדובר בחפץ קשיח כלשהוא. היא טענה כי בעלה לא תפקד כלל באותם רגעים, וכתבה כי הוא "איבד הכרה בערך". עוד היא הוסיפה: "במקרים כאלה הוא לא מתפקד ברמות שהוא זה שעוד שנייה נזקק לטיפול רפואי, באמת אין על מי לסמוך". בעקבות הגילוי המחריד היא לקחה את ביתה לבית החולים ו"טסה איתה למיון".
הפאנץ' הגיע כאשר היא הסבירה על הדרך המעניינת בה הגורם הזר יצא מהעין של הבת. גדעון אמרה כי שתיהן חיכו שרופא יתפנה לקבל אותם, אך אלונה ביקשה ללכת לשירותים בדיוק כשהתור המיוחל הגיע. "שטפתי ידיים ופתאום אלונה מצביעה על הרצפה ואומרת "הנה החרוז שהיה לי בעין". הכל נעלם כלא היה. הילדה אשכרה דחפה לעצמה את החרוז הזה לתוך העין". בכך למעשה כל האירוע המפחיד הסתיים, והחרוז המדובר יצא בכוחות עצמו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה