טלוויזיה

רינה מצליח בילתה את הערב בבית החולים: מה הסיבה לביקור?

המגישה הגיעה יחד עם הקאסט של 'חולי אהבה', הדרמה החדשה של קשת 12, כדי להפתיע את הצוותים הרפואיים באיכילוב ביום האהבה. אנשי הרפואה זכו להקרנת בכורה מיוחדת לסדרה בכיכובה ובכיכובם של שרה פון שוורצה, עמוס תמם וזהר שטראוס, נלי תגר, דנה סמו, כשאיילת זורר לא היתה שם
מערכת ice | 
רינה מצליח (צילום מסך קשת 12)
רינה מצליח הייתה אחת ממגישות החדשות המוכרות ביותר בישראל, כשהיא בעלת קריירה עיתונאית עשירה במיוחד. לפני כמה שנים היא החליטה כי היא פורשת מעולם הטלוויזיה, והחלה לחפש את עצמה בתחומים נוספים, כמו עולם המשחק וברדיו כאן רשת רשת ב'. אחרי שסיפרה בשבוע שעבר בתכניתה על תאונה לא נעימה שעברה בביתה ונפצעה, אמש [רביעי] היא ביקרה בבית חולים איכילוב, אבל למטרה טובה.
ביום האהבה, כוכבי "חולי אהבה" הפתיעו את הצוותים הרפואיים שהוזמנו להקרנת בכורה מיוחדת שנערכה באיכילוב, "חולי אהבה", הדרמה הרומנטית החדשה של קשת 12 שתעלה ביום שני הקרוב, עוסקת בסיפור אהבתם של כירורגית מצליחה (איילת זורר) ופוליטיקאי כריזמטי (עמוס תמם).
 
כוכבי הסדרה, עמוס תמם, זהר שטראוס, נלי תגר, דנה סמו, רינה מצליח ושרה פון שוורצה הפתיעו אמש את הצוותים הרפואיים שהגיעו לצפות ראשונים בפרק הבכורה והודו להם על פועלם מסביב לשעון בימים אלה ובכלל להצלת חיים. 

את ההקרנה אירח פרופ' רוני גמזו, מנהל המרכז הרפואי תל אביב (איכילוב) בו צולמה הסדרה ושחלק מעלילתה נכתב בהשראת סיפורו האישי. איילת זורר, שלא יכלה להגיע בשל השתתפות בצילומים של סדרה אמריקאית, מסרה את תודתה האישית לצוות של איכילוב, ולצוותים הרפואיים בכלל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה