ויראלי

קורין גדעון בהיסטריה: מה עבר על המגישה לשעבר?

כאשר נסעה עם עמיתה גיא פינס לניחום אבלים של שתי משפחות אותן הכירו, נשמעה אזעקת צבע אדום. השניים לא היססו ונשמעו להוראת פיקוד העורף - יצאו מהמכונית ונשכבו על הרצפה עד יעבור זעם. הסיפור המלא
מערכת ice | 
קורין גדעון (צילום אינסטגרם)
מגיש "ערב טוב", איש התקשורת הישראלי הבכיר גיא פינס, והמנחה והמגישה קורין גדעון נסעו יחד לניחום אבלים של שתי משפחות של קרובים משותפים לשניהם - שאיבדו את יקיריהן במהלך מתקפת הפתע של חמאס על ישראל ביום שבת ה-7 באוקטובר. 
בדרכם לניחום האבלים, התקבלה התרעת צבע אדום באזור נסיעתם ונשמעה אזעקה. כאשר הם ברכב, לא קרובים לממ"ד או אפילו לא סמוכים למרחב מוגן כלשהו, השניים נשמעו להנחיות פיקוד העורף. הם השתטחו זה לצד זה על הרצפה, הגנו עם הידיים על הראש וחיכו לחלוף הזמן המתאים. 


מאוחר יותר נשמעו יירוטי כיפת ברזל וכך גם האזעקה חלפה, והשניים חזרו למכונית. עם זאת גדעון נותרה בתחושות קשות. על פי אתר TMI, במהלך האזעקה הכוכבת חוותה התקף חרדה קטן משום שהרגישה שאינה בטוחה. הרגעים המלחיצים תועדו במצלמת הנייד של פינס, אשר חיבק וניחם אותה ברגעי הפחד. 
 


לאחרונה שמה של קורין גדעון עלה לכותרות לאחר שלרגל חודש המודעות לסרטן השד - מותגי ההלבשה התחתונה מהמובילים בעולם פתחו בקמפיין להעלאת המודעות תחת הסלוגן - קחי דקה וקבעי תור, גילוי מוקדם יכול להציל חיים. טריומף וסלוגי, מותגי ההלבשה התחתונה שהפרזנטורית שלהם היא קורין גדעון, חיבקו את הנשים והעלו את חשיבות חודש המודעות לסרטן השד בסניפי הרשת.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה