תקשורת ומדיה

קורין גדעון משתפת בהתמודדותה: "זה שובר את הלב"

הורים רבים בישראל מוצאים את עצמם בסיטואציה מורכבת בה הם צריכים להנגיש לילדיהם את המצב הביטחוני שלא עתיד להיעלם בקרוב. בריאיון שנערך עם קורין גדעון היא משתפת כי היא מעדיפה "לספר סיפורים" בדרך פשוטה יחסית, ושיתפה את המנחה: "זה שובר לי את הלב"
מערכת ice | 
קורין גדעון (צילום פייסבוק/ קורין גדעון)
על רקע מלחמת חרבות ברזל והלחימה הממושכת, הורים רבים מוצאים עצמם בסיטואציות מורכבות בהם הם נדרשים להנגיש לילדיהם את המצב במדינה. אמנם מדינת ישראל ידעה מלחמות בעברה, אך שום דבר לא הכין את המשפחות בישראל להתמודד עם שגרת מלחמה כה ארוכה. קורין גדעון התייצבה מול המצלמות וניסתה להסביר איך היא מאמינה שצריך להתייחס לנושא בהיבט המשפחתי.
בריאיון שערכה לאחרונה גדעון לישראל בידור, היא נשאלה איך ניתן לדעתה לתווך את השגרה הנוכחית עבור ילדים, וספציפית עבור בתה הקטנה. "בהתחלה היה לי מאוד קשה, לא ידעתי לתווך לעצמי מה קורה, אף פעם לא היינו בסיטואציה הזאת", אמרה המנחה. "התייעצתי עם חברות ועוד אנשים שאני סומכת עליהם – סיפרתי לה סיפורים, ממש סיפורים, אני לא יכולה להגיד לך שזה לא שובר את הלב".
בהמשך גדעון סיפרה כי היא נכחה עם בתה ברחוב בזמן שהייתה אזעקה, בעוד זו שואלת אותה: "למה יש אזעקה?", תשובתה הייתה סיפורית למדי אך משקפת את האמת –"יש אנשים רועים שיורים עלינו טילים". היא אמרה בעצב למראיינת: "אני עם דמעות בעיניים מזה שאני צריכה להסביר לילדה שלי, שהיא עוד לא בת שלוש... אז זה שובר לב".
הדרך להסביר לילדים את המצב הבעייתי במדינה הוא אינו פשוט, אך נראה כי גדעון ממליצה לנסות את הדרך ה"ידידותית" יותר ופשוט להפוך הכל לסיפור, אולי דווקא זה יהיה הדבר הטוב ביותר עבורם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה