תרבות ופנאי

כך אליקו הכיר את לירז לראשונה: "איך רבנו עוד לפני שנפגשנו?"

שדרן הרדיו המוכר אלי כהן, ובת זוגתו הצעירה ממנו ב-28 שנים, לירז ארז, חשפו בסרטון טיקטוק איך באמת הם הכירו: "ביקשתי ממך את הטלפון, יא חצופה, ולא נתת לי אותו"

מערכת ice | 
אליקו ובת הזוג לירז (צילום מתוך האינסטגרם)
בני הזוג אליקו בן ה-46 ולירז בת ה-19, רגילים לתפוס כותרות לאחרונה, מהפרשי הגילאים הגדול, עד לחיקויים בארץ נהדרת עליהם, ולאחרונה גם השניים הודיעו שיעבירו את הלידה בשידור חי. אמש (חמישי), הזוג חשף בסרטון בטיקטוק לכל הסקרנים, איך הם הכירו לראשונה.
"זמן סיפור איך אני ולירז הכרנו, והתאהבנו, וואו, איזה כיף" פתח אליקו את הסרטון, ולירז המשיכה את הסיפור: "זה התחיל בעוד יום רגיל, יום עבודה רגיל שלי. עבדתי באותה תקופה בחברת הייטק שמתעסקת באופנה, זה היה בפתח-תקווה, הגעתי לחניון של הבניין שעבדתי בו, ואלי היה שם בפגישות או..." ואז אליקו קטע אותה: "פגישה, פגישה, באתי לפגישה".
אליקו המשיך: "ואת עם הטסלה הלבנה שלך, אחורה-קדימה, קדימה-אחורה, לא מצליחה להיכנס לחניה ואני מחכה ומחכה, אז יצאתי מהאוטו והצעתי לך שאני אחנה לך את האוטו, את האמת שזרמתי וזה היה כיף. וכשהחניתי עבורך את האוטו, אז שאלתי אותך איך קוראים לך, ביקשתי ממך את הטלפון, יא חצופה, ולא נתת לי אותו", הביך אליקו את לירז שחייכה בביישנות.
אליקו המשיך את הסיפור הרומנטי: "אבל נתת לי איזה פירור, את העמוד אינסטגרם שלך. אז היא הלכה לעבודה בחברת הייטק שהיא עבדה, ואני סיימתי את הפגישה וחזרתי לרדיו. ואז הגיע יום שישי, לקראת שבת, את זוכרת סימסתי לך שבת שלום? עם כוכב".
לירז שיתפה גם: "ומשם התכתבנו". עוד אמר אליקו על לירז "קסם לי, שאין לך מושג מי אני, זה משהו שאהבתי מהרגע הראשון. זיהיתי שאת לא מכירה, את לא מהתחום, התכתבנו כמעט על הכל, ורק אחרי שלושה חודשים הזמנתי אותך לדייט". ונתן עוד הצצה לקשר ביניהם: "לספר להם מה עשית לי? מההזמנה לדייט? ואיך רבנו עוד לפני שנפגשנו?"
עוד העלתה לירז בסרטון אחר אמש, אותה ואת אליקו רוקדים וצוהלים עם כתובית "כשעוד רגע אתם יולדים בשידור חי", עם אימוג'י של אש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה