קריפטו

המיליארדר המקסיקני מסתער על הביטקוין ומסביר מה דחף אותו לכך

ריקרדו סלינס פליגו ששווה יותר מ-13 מיליארד דולר מסביר מה שכנע אותו שהביטקוין זה העתיד, ושהקריפטו אינו שוק מניפולטיבי
מערכת ice | 
ביטקוין (צילום Noam Revkin Fenton/Flash90)
ככל שתעשיית מטבעות הקריפטו מקבלת לגיטימציה ומתקרבת ל"מיינסטרים" הכלכלי, יותר אנשים קופצים על העגלה, וזה כולל מולטי-מיליארדרים כמו ריקרדו סלינס פליגו, ששיתף לאחרונה שלצד הונו בקמעונאות ותקשורת, יש לו השקעות בביטקוין, פלטפורמת הבינה העסקית MicroStrategy, ומספר חברות כריית ביטקוין.
המיליארדר המקסיקני ומייסד הקונגלומרט Grupo Salinas סיפר בראיון לפודקאסט עם נטלי ברונל על ספר בשם "The Bitcoin Standard", שנתן לו היכרות מעמיקה עם עולם הקריפטו, כמו גם את היתרונות של הנכס הפיננסי המבוזר (DeFi) על פני פיננסים מסורתיים, כולל היעדר מקום למניפולציות או כל סוג של שימוש לרעה על ידי הרשויות או המוסדות הפיננסיים.

ריקרדו סלינס פליגו (JGTorresH/וקיפדיה)

סלינס-פליגו הסביר כי "אני צריך לתת קרדיט למחבר הספר סיף א-דין עמוס. הוא ממש פירט את זה. מה שהוא עשה היה לחבר בספר קטן אחד את כל הדברים על ביטקוין, ההיסטוריה של הכסף, איך הוא התפתח, ואיך הוא נוצל לרעה על ידי הממשלה, ועכשיו איך אי-אפשר לנצל את הדבר הזה לרעה, זה כמו תנ"ך".
ספרו של עמוס מספק ניתוח מעמיק של ההקשר ההיסטורי שהכין את הקרקע להולדתו ועלייתו של הביטקוין כחלופה לכסף מסורתי, כמו גם את ההשפעות הכלכליות, החברתיות והפוליטיות שלו, והמיליארדר היה מעריץ שלו במשך זמן מה, ואפילו המליץ עליו בערוצי המדיה החברתית שלו, לצד ספרי קלאסיקה כמו "אמנות המלחמה" של סון דזה, ו-"מרד הנפילים" של איין ראנד. 
בינתיים, המטבע הקריפטוגרפי המועדף על סלינאס-פליגו טיפס לשער של 26,471 דולר, לאחר שרשם עלייה של כ-1% ביממה האחרונה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה