קריפטו

סכנות הקריפטו: הייטקיסט בן 23 ניסה להתאבד בעקבות הפסדים

בחקירה, הצעיר אמר למשטרה כי השתמש בכסף מהלוואות, חפצי ערך ואפילו פנסיה של אמו, כדי להשקיע במטבעות קריפטוגרפיים והוא ספג הפסדים עצומים. על פי הדיווחים, בשבועות האחרונים הוא קיבל שיחות איומים מאנשים שהלוו לו את הכספים
מערכת ice | 
הקריפטו מתרסק (צילום unsplash, pexels)
הייטקיסט בן 23, שעבד בחברת טכנולוגיה גדולה שהפסיד כ-37,500 דולר בשוק מטבעות הקריפטו ניסה לשים קץ לחייו בקפיצה מגשר לנהר בעיר קולקטה שבהודו. נהג מונית שהבחין בצעיר, התריע לתחנת משטרה הסמוכה על כוונותיו. כוחות הביטחון הצליח למנוע את הקפיצה של האיש, ששמו לא נחשף.
בחקירה, הצעיר אמר למשטרה כי השתמש בכסף מהלוואות, חפצי ערך ואפילו פנסיה של אמו, כדי להשקיע במטבעות קריפטוגרפיים והוא ספג הפסדים עצומים. על פי הדיווחים, בשבועות האחרונים הוא קיבל שיחות איומים מאנשים שהלוו לו את הכספים. מתוך ייאוש, הוא החליט להתאבד והגיע לגשר על מנת לעשות זאת.
לטענת המשטרה, זה היה האירוע הרביעי בו ניסו למנוע התאבדויות בקפיצה מהגשר. בשני מקרים הם הצליחו להציל את האנשים. הודו דיווחה על שיעור אימוץ קריפטו גבוה, אשר צפוי להגיע ל-150 מיליון משתמשי קריפטו עד סוף 2023. על פי מחקר של HedgewithCrypto, הודו היא המדינה ה-7 בגודלה מבחינת אימוץ קריפטו, כאשר אוסטרליה, ארה"ב וברזיל תופסות את המקומות הראשונים.
נראה שלמשקיעים הודים חסר ידע ומידע על מסחר בטוח בקריפטו וזה מוביל למספר גבוה של מקרי הונאה. לדוגמה, העיר בנגלורו, שמתגאה בתור המרכז הגדול ביותר בהודו של חברות טכנולוגיות, מידע וסטארט-אפים, ראתה שלל הונאות קריפטו בשנת 2022, שסכומן הגיעו לכ-8.7 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה