קריפטו

ה-FBI: צפון קוריאה גנבה 100 מיליון דולר בקריפטו

בכירים אמריקאים מאשימים האקרים הקשורים לממשלת צפון קוריאה בפריצה וגניבה מ-Harmony, חברה שמתעסקת במטבעות קריפטו מקליפורניה
מערכת ice | 
עוקץ הקריפטו (צילום pixabay, unsplash)
ה-FBI האשים ביום שני בערב האקרים הקשורים לממשלת צפון קוריאה בגניבת 100 מיליון דולר במטבעות קריפטוגרפיים ביוני האחרון מחברה בקליפורניה.
הפעילים הצפון קוריאנים הלבינו החודש למעלה מ-60 מיליון דולר מהכסף שנגנב בפריצה ביוני, לפי הודעת ה-FBI. הלשכה מסרה כי "חלק" מ-60 מיליון הדולר הוקפא, אך לא ציינו כמה.

זה אחד מסדרה של שוד דיגיטלי שגורמים רשמיים בארה"ב חוששים שפיונגיאנג תשתמש כדי לממן את תוכנית הנשק הגרעיני והבליסטי הבלתי חוקי שלה. האקרים צפון קוריאנים גנבו מיליארדי דולרים בשנים האחרונות על ידי פשיטה על בורסות מטבעות קריפטוגרפיים, לפי האו"ם.
בפריצה של יוני, הפולשים כיוונו ל"גשר" - או תוכנה המאפשרת העברת מטבעות קריפטוגרפיים - המנוהלת על ידי Harmony, חברת מטבעות קריפטוגרפיים מקליפורניה.
בנוסף לפריצה לחברות מטבעות קריפטוגרפיים, חשודים בצפון קוריאנים התחזו לאומים אחרים כדי להגיש בקשה לעבודה בחברות כאלה ולשלוח כסף בחזרה לפיונגיאנג, כך הזהירו בפומבי סוכנויות ארה"ב. תחקיר של CNN מצא לפחות יזם אחד של מטבעות קריפטוגרפיים ששילם בלי משים לעובד טכנולוגיה צפון קוריאני עשרות אלפי דולרים.
למרות צניחת הערך של מטבעות קריפטוגרפיים בשנה שעברה, החשודים בפריצות צפון קוריאניות לנכסי מטבעות וירטואליים נמשכו. ה-FBI האשים באפריל האחרון האקרים הנתמכים על ידי ממשלת צפון קוריאה בפריצה של כ-600 מיליון דולר של חברת משחקי וידאו פופולרית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה