קריפטו

קנדה מגבירה את הפיקוח על תעשיית הקריפטו

ממשלת קנדה דורשת מקרנות פנסיה בפיקוח פדרלי לחשוף את נכסי הקריפטו שלהן כחלק מהליך פיקוח רגולטורי מחמיר. המהלך התבצע בעקבות קריסת בורסת FTX ובנקים הידידותיים לקריפטו
מערכת ice | 
קריפטו (צילום vecteezy, freepik)
הממשלה הלאומית של קנדה אמרה שקרנות פנסיה בפיקוח פדרלי במדינה יצטרכו לחשוף את החשיפה לנסכי הקריפטו שלהן למשרד המפקח על המוסדות הפיננסיים (OSFI), שכן אוטווה מחמירה את הפיקוח הרגולטורי שלה על התעשייה.
"כדי לסייע בהגנה על פרישות הקנדים, תקציב 2023 מכריז שהממשלה תדרוש מקרנות פנסיה בפיקוח פדרלי לחשוף את נכסי הקריפטו שלהן ל-OSFI", כך נכתב בתוכנית התקציב החדשה לשנת 2023. הממשלה הפדרלית תעבוד גם עם מחוזות וטריטוריות כדי לדון בגילויי נכסי קריפטו או פעילויות קשורות על ידי תוכניות הפנסיה הגדולות במדינה, מה שיבטיח שהקנדים מודעים לחשיפה הפוטנציאלית של תוכנית הפנסיה שלהם לנכסי קריפטו, הוסיפה תוכנית התקציב.

המהלך מגיע לאחר שמספר פשיטות רגל בעלות פרופיל גבוה כמו בורסת FTX וקריסת שני הבנקים הידידותיים לקריפטו – Silvergate Bank ו-Signature Bank, חשפו את התנודתיות הקיצונית שהמשקיעים מתמודדים עם התעשייה.
תקציב 2023 הצביע על כך ש-OSFI תתייעץ עם מוסדות פיננסיים בפיקוח פדרלי לגבי קווים מנחים לחשיפה פומבית של חשיפתם לנכסי קריפטו, כדי לסייע בהגנה על "החסכונות של הקנדים ועל הביטחון של המגזר הפיננסי שלנו". "כדי להגן על קנדים מהסיכונים הנלווים לנכסי קריפטו, יש צורך ברור של צווים ממשלתיים שונים לקחת חלק פעיל בטיפול בפערים בהגנה על הצרכן ובסיכונים למערכת הפיננסית שלנו", נכתב בתקציב.
קנדה מחמירה את התקנות שלה סביב תעשיית הקריפטו בחודשים האחרונים. CoinDesk דיווחה בפברואר כי הרגולטור הגג של שווקי קנדה, מנהלי ניירות הערך הקנדיים (CSA), יחמיר את הדרישות לבורסות מטבעות קריפטוגרפיים הפועלות במדינה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה