מדדים ומחקרים

מור גמל ופנסיה חוגגת: ההכנסות צמחו בכ-150 מיליון, מינתה מנכ"ל חדש

מור גמל ופנסיה פרסמה את הדוחות הכספיים לשנת 2022, מהם עולה כי הכנסות החברה עמדו על כ-276 מיליון שקלים, לעומת כ-135.5 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד, וזאת לאור העלייה המשמעותית בהיקף הנכסים המנוהלים. בתוך כך, אלעד צינמן מונה רשמית למנכ"ל החברה
מערכת ice | 
אלדד צינמן (צילום מור גמל)
מור גמל ופנסיה פרסמה הבוקר (חמישי) את הדוחות הכספיים לשנת 2022, מהם עולה כי הכנסות החברה עמדו על כ-276 מיליון שקלים, לעומת כ-135.5 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד, וזאת לאור העלייה המשמעותית בהיקף הנכסים המנוהלים. ההכנסות ברבעון הרביעי של השנה הסתכמו בכ-81.5 מיליון שקלים, ביחס לכ-48.9 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד.
הרווח הכולל השנתי הסתכם בכ-7.7 מיליון שקלים, ביחס להפסד של כ-1.2 מיליון שקלים בשנת 2021. הרווח הכולל ברבעון הרביעי של שנת 2022 עמד על כ-1.8 מיליון שקלים ביחס לכ-1.9 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד. במקביל לפרסום הדוחות הכספיים, פרסמה מור גמל ופנסיה תחזית רווח לשנת 2023. על פי התחזית, הרווח הכולל לפני מס צפוי לעמוד על כ-30 - 35 מיליון שקלים. 

מור גמל ופנסיה נהנית מצמיחה עקבית בהיקף הנכסים לאור גיוס כספים משמעותי עם צבירה נטו של כ-26.2 מיליארד שקלים בשנה שחלפה. החברה מנהלת נכון ל-15.3.23 נכסים בהיקף של כ-57.7 מיליארד שקלים – מתוכם כ-1.8 מיליארד שקלים בקרנות הפנסיה שהושקו במאי אשתקד. נציין כי בסוף שנת 2022 עמד היקף הנכסים של מור גמל ופנסיה על כ-52.7 מיליארד שקלים, ובסוף שנת 2021 הסתכם היקף הנכסים בכ-29.8 מיליארד שקלים. 
בנוסף, עדכנה החברה כי אלדד צינמן מונה למנכ"ל מור גמל ופנסיה, בכפוף לקבלת הודעת אי התנגדות למינויו מרשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון. צינמן, שמכהן החל מאוגוסט 2021 כמשנה למנכ"ל מור גמל ופנסיה ואחראי על השירות, התפעול והמטה, מחליף את אורי קיסוס שמונה למשנה בכיר למנכ"ל מור השקעות במסגרת שינוי ארגוני במסגרתו כלל הפעילות מול ערוצי ההפצה תנוהל תחת חטיבה אחת שאותה יוביל קיסוס. 
לצינמן, שהוביל את הכניסה של מור לפעילות הפנסיה, 15 שנות ניסיון בעולמות השירות והתפעול והוא מביא איתו ידע ורקע טכנולוגי עשיר שמאפשרים לו להוביל תהליכים טכנולוגיים חוצי ארגון המייעלים ומשפרים את השירות הניתן לסוכנים, לערוצי ההפצה ולשותפים האסטרטגיים.
בתפקידו הקודם היה סמנכ"ל תפעול בקבוצת הפניקס ואחראי על מערך של כ-500 עובדים בעולמות הבריאות, חיים ופנסיה. קודם לכן היה סמנכ"ל תפעול ושירות באקסלנס גמל, FMR ופסגות. לצינמן תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במנהל עסקים, שניהם מהאקדמית של ת"א יפו.
מור גמל ופנסיה נסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב החל מפברואר 2022, והיא מנהלת קופות גמל, קופות גמל להשקעה, קרנות השתלמות, קרן פנסיה מקיפה וקרן פנסיה כללית. קרן הפנסיה המקיפה של מור גמל ופנסיה נבחרה בהליך תחרותי על ידי רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון כקרן פנסיה נבחרת.
חברת האם של מור גמל ופנסיה, מור השקעות, נסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב החל משנת 2017. בעלי השליטה בבית ההשקעות שהוקם לפני כ-17 שנים הם משפחת מאירוב ומשפחת לוי, והוא מנוהל על ידי יוסי לוי ואלי לוי –  המשמשים כמנכ"לים משותפים במור השקעות. יו״ר דירקטוריון מור השקעות ומור גמל ופנסיה הוא מאיר גרידיש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה