קריפטו

קריסת Signature Bank: פעילות הקריפטו של הבנק לא תימכר

Signature שבסיסו בניו יורק הוא בנק גדול וידידותי לקריפטו בארצות הברית. הבנק ידוע בשותפויות רבות בתעשיית הקריפטו, מתן שירות לחברות כמו Coinbase Exchange, מנפיקת stablecoin Paxos Trust, שומר קריפטו BitGo ומלווה קריפטו פושט רגל Celsius - בין היתר
מערכת ice | 
Signature Bank (צילום ויקיפדיה)
דובר תאגיד ביטוח פיקדונות הפדרלי של ארצות הברית (FDIC), דחה את ההצעה שכל רוכש פוטנציאלי של Signature Bank יידרש למכור את פעילויות הקריפטו כחלק מתוכנית הצלה אפשרית. הדובר גם הצביע על הערות קודמות של יו"ר ה-FDIC, מרטין גרינברג, לפיהן הסוכנות אינה מעוניינת לאסור פעילות מסוימת של הבנקים.
הרגולטורים של ה-FDIC ביקשו מבנקים המעוניינים לרכוש מלווים אמריקאים כושלים כמו בנק סיליקון ואלי (SVB) ובנק Signature להגיש הצעות עד ה-17 במרץ. הרשות תקבל רק הצעות מבנקים עם אמנת בנק קיימת, תוך עדיפות למלווים מסורתיים על פני חברות הון פרטיות. ה-FDIC שואף למכור עסקים שלמים הן של SVB והן של Signature, בעוד שניתן לשקול הצעות לחלקים מהבנקים, אם לא יגיעו הצעות לרכישת החברות בשלמותן.
Signature שבסיסו בניו יורק הוא בנק גדול וידידותי לקריפטו בארצות הברית. הבנק ידוע בשותפויות רבות בתעשיית הקריפטו, מתן שירות לחברות כמו Coinbase Exchange, מנפיקת stablecoin Paxos Trust, שומר קריפטו BitGo ומלווה קריפטו פושט רגל Celsius - בין היתר.
מחלקת השירותים הפיננסיים של מדינת ניו יורק נסגרה רשמית והשתלטה על Signature ב-12 במרץ, ומינה את ה-FDIC לכונס הנכסים. כדי להגן על המפקידים, ה-FDIC העביר את כל הפיקדונות ואת רוב הנכסים של בנק Signature לבנק Signature Bridge, בנק בשירות מלא שיופעל על ידי ה-FDIC כאשר הוא משווק את המוסד לרוכשים פוטנציאליים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה