קריפטו

הקריפטו השבועי: חורף הקריפטו חוזר?

אחרי שנראה היה כי שוק המטבעות הקריפטוגרפיים חוזר לעצמו, השבועות האחרונים לא מבשרים על טובות, כאשר כלל המטבעות הגדולים ממשיכים לרדת לאט, אבל באופן יציב ומדאיג
מערכת ice | 
מטבעות קריפטוגרפיים (צילום pexels, unsplash)
אם אתם נמנים על אוכלוסיית המשקיעים במטבעות הקריפטו, השבועות האחרונים שעוברים על השוק, וודאי מדאיגים אתכם. אחרי שנראה היה כי חורף הקריפטו נגמר וה"באז" סביב התחום חוזר, התקופה האחרונה מחזירה את החששות. המטבע הגדול ביותר בתחום - הביטקוין, למרות המטוטלת שעברה עליו לאורך כל השבוע, סוגר אותו עם הפסד מינימלי של 0.10% בלבד ומחירו עומד כעת על 22,390.7 דולר ליחידה.
המטבע השני בגודלו, האת'ריום, הוא אחת מנקודות האור הבודדות של השוק, כאשר הצליח לרשום עליה קל של 1.61% והוא שווה כעת 1,565.71 דולר ליחידה, עם שווי שוק של 186.86 מיליארד דולר. הביננס קוין, השלישי בגודלו בשוק, הוא המפסיד הגדול ביותר של השבוע, עם צניחה של ממש בדמות איבוד 7.12% מערכו ומחירו עומד כעת על 291.25 דולר ליחידה עם שווי שוק של כמעט 46 מיליארד דולר.
הקרדאנו, שעד לא מזמן היה המניה החמה בשוק הקריפטו, עם עלייה של כמעט 50% בין דצמבר לפברואר, מאבד גובה לאחרונה וכך קרה גם השבוע הזו, כאשר המטבע איבד 5.9% מערכו ומחירו עומד כעת על 0.3363 דולר ליחידה. דו'גקוין, המזוהה עם אילון מאסק, רשם ירידה של 2.06%. הריפל הוא המטבע השני שיכול לנשום לרווחה השבוע לצידו של את'ריום, כאשר רשם עליה קלה של0.62%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה