קריפטו

כוכב 'הכרישים': "למרות ההונאה, יש עתיד למטבעות הקריפטו"

מארק קיובן מסרב להיות פסימי למרות המשבר שנכנס אליו שוק הקריפטו. הוא מאמין שבנקמן-פריד יבלה שנים בכלא, ומה דעתו על טוויטר של אילון מאסק?
מערכת ice | 
מארק קיובן (צילום ויקיפדיה/Gage Skidmore)
למרות קריסתה של בורסת FTX, המיליארדר וכוכב "הכרישים" בארה"ב, מארק קיובן עדיין לא מוותר על עולם הקריפטו. בשיחה עם TMZ Sports אומר המשקיע הידוע שעדיין יש המון ערך במטבע הדיגיטלי, למרות המשבר הקשה העובר עליו.
עוד אמר קיובן, שאפילו בזמנים קשים, הוא מאמין שלמטבע קריפטוגרפי עדיין יש רלוונטיות כאשר נעשה בו שימוש מתאים. "צריך להפריד את העיקר מרעשי הרקע." אמר. "היו הרבה אנשים שעשו הרבה טעויות, אבל זה לא משנה את הערך הבסיסי".
קיובן אמר שכל עוד לצרכנים יש אפשרויות קיימות בעולם הקריפטו, הוא לא צופה שהמטבע יקרוס. כפי שדווח, טום בריידי, סטף קארי, שאקיל אוניל ועוד סלבס אמריקאים הם כולם חלק מתביעה בטענה שמייסד FTX סם בנקמן-פריד גייס את עזרתם לתוכנית ההונאה שלו.

קיובן נשאל גם לגבי בנקמן-פריד, שהואשם ביצירת תוכנית הונאה במטבעות קריפטו - הונאה שנועדה לנצל משקיעים, והמיליארדר חושב שהמאסר קרוב לילד בן ה-30. "אני לא יודע את כל הפרטים, אבל לו הייתי הוא, הייתי חושש להיכנס לכלא להרבה זמן", אמר קובן. "דיברתי עם הבחור וחשבתי שהוא חכם".
"לא היה לי מושג שהוא הולך לקחת כסף של אחרים ולהשתמש בו לשימושו האישי". אמר. לבסוף, נשאל על אילון מאסק והשפעתו על טוויטר מאז רכישת הפלטפורמה, ואמר כי "אילון עושה את מה שאילון עושה הכי טוב."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה