השוק

כוכב 'הכרישים' נגד מאסק: "ספק אם ירוויח מהעסקה הזו"

מאסק יכול היה לצאת בזול יותר בעסקת טוויטר? איש העסקים וכוכב התוכנית 'הכרישים' חושב שהוא היה יכול לשלם 30 מיליון דולר פחות. "בספק אם הוא ירוויח ככה, צריך להתחיל את העסקה מאפס"
מערכת ice | 
קווין או'לירי, אילון מאסק (צילום יוטיוב/ CNBC, פייסבוק/ אילון מאסק, pixabay)
המשקיע קווין או'לירי, כוכב התוכנית "Shark Tank" אמר שהוא לא מאמין שטוויטר שווה אפילו 10 מיליארד דולר ודחק באלון מאסק להתחיל את העסקה מאפס אם ברצונו להרוויח כסף על רכישת הרשת החברתית.
אולירי הביע ספק לגבי הערכת השווי של 44 מיליארד דולר, וכינה את טוויטר אחת מ"חברות המדיה החברתית הבעייתיות ביותר" בעסק.
"רשת שמלאה בוטים. חברה שמנוהלת בצורה גרועה...אם הוא מתכוון להשתלט עליה, אולי הוא יכול לקבל בחזרה את ה-44 מיליארד דולר שלו. אני לא חושב שזה שווה 10 מיליארד דולר", אמר ל-CNBC. "[טוויטר] זקוקה להנהלה חדשה. אני חושב שהוא צריך להוציא את המטאטא אם הוא הולך להחזיק אותה ופשוט לנקות את הבית ולהתחיל מאפס. זו פשוט חברה נוראית".
הוא העריך שללא ההייפ מההשתלטות של מאסק, מניית טוויטר באמת היתה שווה בין 12 ל-15 דולר למניה.  "מאסק יוכל לעשות עבודת ליטיגציה, ולהפוך את העסקה להרבה פחות גבוהה. ואני לא יודע למה הוא לא עשה את זה. הוא לא היה צריך לשלם את המחיר המגוחך הזה", אמר או'לירי.
נזכיר כי ביום שלישי מאסק הביע נכונות לרכוש את הרשת החברתית טוויטר, שלושה חודשים לאחר שנסוג בו מהעסקה. לפי הדיווחים בארה"ב, ביום שני הגישו עורכי הדין של מאסק מסמך לנציבות לניירות ערך ובורסות (SEC), לפיו מאסק מוכן להשלים את העסקה שאליה הגיע מול טוויטר בחודש מאי, אם טוויטר ובית המשפט יסכימו לעצור את ההליכים המשפטיים המתנהלים סביב חזרתו בו מאותה עסקה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה