קריפטו

הלם: Coinbase הגיעה לשפל הכי נמוך שלה מאז הנפקתה

תשעה עשר חודשים לאחר יציאתה להנפקה עם שווי שוק של למעלה מ-85 מיליארד דולר, Coinbase ירדה מתחת לרף 10 מיליארד הדולרים ואיבדה יותר מרבע מערכה בארבעת פגישות המסחר האחרונות
מערכת ice | 
בורסת הקריפטו קוינבייס (צילום shutterstock)
המניות של Coinbase נסגרו ביום שני בירידה של יותר מ-8%, מה שהחריף את הצניחה של בורסת הקריפטו, שהגיעה לנקודה הנמוכה ביותר שלה מאז הופעת הבכורה שלה בשוק באפריל 2021. הירידה מגיעה במקביל לצניחה של ביטקוין והמשקיעים חוששים מהידבקות מהקריסה המרהיבה של FTX בתחילת החודש.
תשעה עשר חודשים לאחר יציאתה להנפקה עם שווי שוק של למעלה מ-85 מיליארד דולר, Coinbase ירדה מתחת לרף 10 מיליארד הדולרים ואיבדה יותר מרבע מערכה בארבעת פגישות המסחר האחרונות. השאלות הסתחררו לגבי מצבן הבריאותי של הבורסות היריבות של FTX, מה שגרם למשיכות סיטוניות בכל התעשייה שגרמה. חברות רבות השהו זמנית את המסחר ואחרות התחילו להכין מסמכים לקראת פשיטת רגל פוטנציאלית.
מנכ"ל Coinbase, בריאן ארמסטרונג, אמר ב-11 בנובמבר כי לחברה שלו אין "חשיפה מהותית ל-FTX", אך יש לו "אהדה לכל המעורבים". מניות Coinbase ירדו ביותר מ-83% עד כה. "זה מלחיץ בכל פעם שיש פוטנציאל לאובדן לקוחות בתעשייה שלנו והרבה אנשים מפסידים הרבה כסף כתוצאה מהמאבקים של FTX", אמר ארמסטרונג. בנק אוף אמריקה הוריד את הדירוג של Coinbase ביום שישי, תוך ציון "סיכון הדבקה" עבור בורסת הקריפטו, גם אם זה לא "עוד FTX".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה