קריפטו

ניפוץ המיתוס: לא ניתן לשלם על אזרחות סנט קיטס ונוויס בקריפטו

ממשלת סנט קיטס ונוויס הודיעה כי אינה מקבלת מטבעות קריפטוגרפיים כאמצעי תשלום עבור תוכנית האזרחות על ידי השקעה שלה

מערכת ice | 
סנט קיטס ונוויס
ממשלת סנט קיטס ונוויס, יחד עם יחידת האזרחות על ידי השקעות של המדינה, הפריכו טענות כי משקיעים המעוניינים לקבל אזרחות למדינה יכולים לשלם באמצעות מטבעות קריפטוגרפיים כגון ביטקוין. תוכנית האזרחות של סנט קיטס ונוויס על ידי השקעה היא הוותיקה ביותר בעולם, לאחר שהוקמה בשנת 1984 - היא מספקת למשקיעים מכל רחבי העולם את אחד המסלולים המהירים, הקלים והזולים ביותר לאזרחות שנייה.
בהתבסס על תהליך בדיקת נאותות רב-שכבתי חזק המבוצע על ידי חברות אבטחה בינלאומיות מארה"ב ומבריטניה, המשקיעים צריכים לעבור תהליך בקשה רשמי המורכב משמונה שלבים עיקריים, הכוללים: שלב 1: אישור מראש על ידי סוכן ממשלתי מאומת של סנט קיטס ונוויס והכנת הבקשה, שלב 2: הגשת בקשת האזרחות, שלב 3: עיבוד הבקשה על ידי יחידת האזרחות על ידי השקעה ובדיקות נאותות פנימיות וחיצוניות, שלב 4: מכתב אישור עקרוני שהונפק, שלב 5: תרומה לקרן צמיחה בת קיימא או לנדל"ן שאושר מראש, שלב 6: סליקה בנקאית של מקור הכספים, שלב 7: תעודת רישום שהונפקה, שלב 8: אזרח יכול להגיש בקשה לדרכון סנט קיטס ונוויס.
לאורך כל התהליך, משקיע יתקשר עם סוכן ממשלתי מאושר אשר יקל על היישום וכל התשלומים יבוצעו באמצעות בנקים רשומים באמצעות כסף פיאט - מטבע שהונפק על ידי הממשלה שאינו מגובה על ידי סחורה כגון זהב. דוגמה לכך תהיה דולר אמריקאי, אירו או יואן סיני. משקיעים אינם יכולים לבצע תשלומים לסוכן שאושר על ידי הממשלה או ליחידת האזרחות על ידי השקעה באמצעות מטבעות קריפטוגרפיים ישירות. אלה יצטרכו להיות מומרים תחילה למטבע פיאט והמבקש יצטרך לספק תצהיר תומך לגבי מקור הכספים שלהם כחלק מתהליך הבקשה.
סנט קיטס ונוויס עדיין לא העבירה חקיקה כלשהי בנוגע למטבעות קריפטוגרפיים. המדינה משתתפת בתוכנית הפיילוט של הבנק המרכזי של מזרח הקריביים (ECCB), שמטרתה לחקור את השימוש במטבעות קריפטוגרפיים כמטבע פיאט. מטרת התוכנית היא לספק מערכת פיננסית דיגיטלית בטוחה ומאובטחת על ידי ניצול היתרונות של בלוקצ'יין והיא נועדה להדגים את הכדאיות והפונקציונליות של היכולת של ECCB להנפיק דולרים דיגיטליים במזרח הקריביים. ה- ECCB הוא הסמכות הפיסקלית של איגוד המטבעות של מזרח הקריביים (ECCU).
בנאום שנשא בוועידת המזומנים האלקטרוניים 2022, שהתקיימה ב-12 בנובמבר 2022, הביע ראש ממשלת סנט קיטס ונוויס, ד"ר טרנס דרו, כי בעוד שביטקוין קאש – צורה נוספת של מטבע קריפטוגרפי – משמש כשיטת מכרז על ידי חלק מהעסקים במדינה, בדיקות נאותות מקבלות כיום עדיפות על ידי ממשלתו לפני כל החלטה משמעותית הנוגעת לשימוש הרשמי במטבע הקריפטוגרפי. ראש הממשלה דרו הצהיר כי הביטחון הפיננסי והביטחון של האזרחים הוא עניין בעדיפות גבוהה, והממשלה, בהנחיית ה-ECCB, מוכנה לבחון את האפשרות שביטקוין קאש יוצג כהליך חוקי במרחב הפיננסי המקומי. ראש הממשלה הסביר כי ברגע שכל אמצעי ההגנה הפיננסיים החיוניים יהיו קיימים, ביטקוין קאש יכול להפוך להילך חוקי בסנט קיטס ונוויס עד מרץ 2023.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה