קריפטו

הקריפטו השבועי: השוק שואף לאיזון, מי ממשיך לצנוח?

לאחר שבוע של טלטלות, רוב המטבעות חזרו לערכים דומים לאלה של לפני שבוע. מי החריגים, והאם זה יכול ללמד אותנו על מגמות כלליות בשוק?
מערכת ice | 
קריפטו (צילום shutterstock)
שוק הקריפטו סיים את אחד השבועות הדרמטיים ביותר שלו מזה חודשים רבים במצב של איזון חלקי, כאשר לפי אתר CoinGecko, העוקב אחר שעריהם של כ-13,000 מטבעות דיגיטליים, שוויים הכולל עומד כעת על 980 מיליארד דולר – עלייה קלה של חמישית האחוז לעומת אותה שעה ביום שישי שעבר.
שני המטבעות הגדולים מובילים את המגמה הזו, כאשר את'ריום, שחווה בתחילת השבוע את הירידה הגדולה ביותר, הצליח לתקן אותה כמעט לחלוטין וחזר למחיר של 1,329 דולר למטבע ושווי שוק של 161 מיליארד דולר – רק עשירית האחוז פחות מערכו לפני שבוע, ואילו ביטקוין, שהיטלטל גם הוא בפראות בימים האחרונים, חזר לטווח של שלוש עשיריות האחוז מערכו לפני שבוע, עם מחיר של 19,413 דולר למטבע ושווי שוק כולל של 373 מיליארד דולר.
ביננס קוין הוא אחד החריגים בטבלה, עם עלייה שבועית של כמעט שלושה אחוזים למחיר של 283 דולר למטבע ושווי שוק כולל של 46.5 מיליארד דולר.
ריפל חורג לכאורה בכיוון ההפוך, עם ירידה שבועית של כמעט 2% - אך יש לזכור כי לפני שבוע הוא היה בנסיקה שבועית של 50%, כך ש-2% פחות השבוע הם עדיין עלייה חודשית של עשרות אחוזים. מחירו 48 סנט (בתחילת החודש הוא היה על כ-30) ושווי השוק שלו כ-24 מיליארד דולר.
קרדאנו הוא החריג הגדול מכולם, עם צניחה של כשישה אחוזים במהלך שבעת הימים האחרונים, למחיר של 43 סנט ושווי שוק של פחות מ-15 מיליארד דולר.
סולאנה רשם את העלייה השבועית הגדולה ביותר, בשיעור של כארבעה וחצי אחוזים, למחיר של כמעט 34 דולר למטבע ושווי שוק של 12 מיליארד דולר.
ודוג'קוין רשם עלייה קלה של כשני שליש האחוז, כאשר מחירו עדיין נאבק ברף ה-6 סנט ושווי השוק מנסה לשמור על יציבות מעל 8 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה