קריפטו

הקריפטו השבועי: את'ר קורס, זה המטבע שרשם זינוק היסטורי

המיזוג, שצפוי היה להזניק את ערכו של את'ר ולסכן את מעמדו של ביטקוין, ממשיך להצטייר כמערער את מעמדו של המטבע השני בגודלו בשוק. עם זאת, מטבע אחר, שכל השוק הסתכל עליו בשנתיים האחרונות בנשימה עצורה, מביא תקווה חדשה ומשמעותית
מערכת ice | 
אתריום (צילום pixabay, vecteezy)
שוק הקריפטו מסיים את השבוע הזה בירידה משמעותית של כמעט שני אחוזים לעומת סוף השבוע שעבר, כאשר לפי אתר CoinGecko, המנטר כמעט 13,000 מטבעות דיגיטליים שונים, ערכם הכולל מסתכם, נכון לשעה שתיים ושתי דקות לפי שעון ישראל היום (שישי), ב-973 מיליארד דולר – עדיין מתחת לרף הטריליון, וירידה של כמחצית בשנה האחרונה ויותר מכך בהשוואה לשיא, בנובמבר 2021.
ביטקוין, המטבע הראשון בתחום והגדול ביותר, רשם בשבוע החולף ירידה מצטברת בשיעור של שלושה וחצי אחוזים, למחיר של כמה סנטים פחות מ-19,000 דולר למטבע ושווי שוק של 364 מיליארד דולר.
את'ר, המטבע השני בגודלו, צנח מאז יום שישי שעבר ב-12% - שיעור רציני למדי, אך נראה שככל שעובר הזמן מאז המיזוג הירידה שלו דווקא מתמתנת – נזכיר שבתחילת השבוע היא עמדה על יותר מכפול מהשיעור הנוכחי שלה. מחירו כעת מעט מתחת ל-1,300 דולר למטבע ושווי השוק שלו כ-157 מיליארד דולר.
ביננס קוין, המטבע של בורסת המסחר המובילה בשוק, מסיים את השבוע האחרון בעלייה קלה של כמעט אחוז, למחיר של 273 דולר למטבע ושווי שוק של כ-44.6 מיליארד דולר.
ריפל, המטבע שעבר שנתיים מטלטלות אפילו בהשוואה ליתר המטבעות הדיגיטליים, סוגר שבוע מאז הוגשו בארה"ב בקשות מקבילות מצד החברה המנהלת אותו והנציבות לניירות ערך (SEC) לפסק דין מהיר במשפט המתנהל סביבו מאז סוף 2020, עם קפיצת ענק בשיעור של יותר מ-50%, למחיר של 49 סנט למטבע ושווי שוק של כמעט 25 מיליארד דולר, ועולה מהמקום השישי לחמישי (בחישוב הכולל את המטבעות הדיגיטליים צמודי-הדולר).
קרדאנו ירד בכמעט שני אחוזים מאז יום שישי שעבר, למחיר של 46 סנט למטבע ושווי שוק של 15.5 מיליארד דולר.
סולאנה רשם ירידה שבועית בשיעור של קרוב לארבעה אחוזים, עם מחיר נוכחי של 31.82 דולר למטבע ושווי שוק של 11 ורבע מיליארד דולר.
ודוג'קוין סוגר את השבוע בעלייה מצטברת של 2.7%, אך עם מחיר של אך בקושי מעל שישה סנטים למטבע ושווי שוק שגם הוא על סף ה-8 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה