קריפטו

בורסת זהב ישראלית הופכת לחברת הקריפטו הראשונה שמקבלת רישיון

Bits of Gold, שנוסדה ב-2013, הופכת לחברת הקריפטו המקומית הוותיקה והפעילה הראשונה שקיבלה את הרישיון
מערכת ice | 
קריפטו (צילום shutterstock)
הרגולטור הבכיר בשווקים בישראל העניק לבורסה המקומית של המטבעות הקריפטוגרפיים, Bits of Gold, את אחד הרישיונות הראשונים שלו לבורסות המכוונות לספקי שירותי קריפטו פיננסיים. עם הרישיון מרשות שוק ההון, Bits of Gold תוכל לעבוד עם בנקים מקומיים ומוסדות פיננסיים, על פי הודעה לעיתונות שנמסרה ל- CoinDesk. הרגולטורים בארץ מנסים זה זמן מה לפנות את הדרך לבנקים מקומיים, שמסרבים להתחיל לקיים אינטראקציות עם קריפטו.
"עם הרישיון והפקודות האחרונות של בנק ישראל, נוכל לפתור את רוב בעיות הבנק", נמסר מהחברה בהודעת לעיתונות. רגולטור השווקים כבר העניק את רישיון הקריפטו הראשון של ישראל לחברה פרטית אחרת בשם Hybrid Bridge Holdings (HBH) בתחילת ספטמבר. המנכ"ל, גיורא רן, אמר מאוחר יותר לגלובס, כי HBH בונה פלטפורמת אחסון וסחר קריפטו, אך עדיין לא ברור אם יש לה מוצר עובד.
 
זה הופך את Bits of Gold, שנוסדה ב-2013, לחברת הקריפטו המקומית הוותיקה והפעילה הראשונה שקיבלה את הרישיון, כך אמרה החברה בהודעה כתובה ל-CoinDesk. היא הגישה בקשה לרישיון בשנת 2018. Bits of Gold מתכננת להשיק פלטפורמה שתאפשר לבנקים ולחברות פינטק מקומיות ואירופיות להציע ללקוחות קריפטו לרכישה. החברה גם רוצה להתחיל להציע שירותי שמירת קריפטו באמצעות הארנק הדיגיטלי החדש שלה החל מהחודש הבא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה