מינויים

Wallter Payments בחר במירב הראל לקורס קריפטו ובלוקצ'יין

שיתוף פעולה בין הישראלית מיטל רביב מ-Wallter Payments למומחית הבלוקצ'יין והפינטק מירב הראל, סייע לעובדי הבנק להעשיר את עצמם בידע מעשי על עולמות הקריפטו והבלוקצ'יין כדי להעניק ערך גדול יותר ללקוחות הבנק

מערכת ice | 
מירב הראל (צילום יוסי עזרן)
מירב הראל, מומחית בלוקצ'יין וטכנולוגיה פיננסית, העבירה בשבועות האחרונים סדרת הרצאות ייחודית למנהלי ועובדי Wallter Payments, בנק דיגיטלי אירופאי, המספק שירותי בנקאות דיגיטליים לחברות ועסקים מכל העולם. סדרת ההרצאות והקורס עסקו בנושאי עולמות הטכנולוגיה הפיננסית השונים, ביניהם: בלוקצ'יין, מטבעות דיגיטליים ,WEB3 ,NFT, CBDC, מטהוורס ועתיד עולמות הכספים. במסגרת הרצאותיה, הראל ערכה סקירה של מגוון הגורמים המשפיעים והמעצבים היום את התחום הפיננסי, במטרה לאפשר לעובדי הבנק להכיר לעומק את המציאות המתהווה שאליה צועד עולם הבנקאות, ועל ידי כך להתכוונן לסביבה העסקית החדשה, לפתח חדשנות וליצור יתרון עסקי.

במהלך הקורס הראל העניקה הסבר מקיף על טכנולוגית הבלוקצ'יין ועל אופן יישומה בתעשיות שונות, החל מריטייל, בין היתר, לניהול ואבטחת שרשראות אספקה, דרך עולמות הפיננסים, ועד לאימות בעלות על נכסים. כמו כן, הראל ניתחה את שוק מטבעות הקריפטו, שמצליח לעורר תשומת לב רבה בשנים האחרונות, וערכה סקירה על השפעת הסביבה הרגולטורית וגופים עסקיים וטכנולוגיים על העליות והירידות של שערי המטבעות.
 
בסיום הקורס, התעורר דיון על הדור החדש של האינטרנט ה-3 WEB שחלקו מבוסס NFT ומיועד להעביר את השליטה על המידע והמוניטיזציה הנלווית, מענקיות הטכנולוגיה והארגונים לידי האנשים הפרטיים המייצרים אותו. מירב הראל היא מומחית בלוקצ'יין וטכנולוגיה פיננסית, המשמשת כמרצה, חוקרת ויועצת למוסדות פיננסיים ואקדמיים, בורסות, רגולטוריים וארגונים רבים ומובילים בארץ ובעולם,  על רתימת הטכנולוגיות הפיננסיות המתפתחות לטובת קידום מטרותיהם.
בנק Wallter Payments הינו בנק דיגיטלי אירופאי מוביל אשר מציע ב-5 שנים האחרונות למאות לקוחותיו העסקיים שירותי העברת כספים, המרות מט"ח, הנפקת כרטיסים ומוצרים פיננסים נוספים. לקוחותינו נהנים משירות אישי ואנושי ומוצרים טכנולוגים מתקדמים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה