קריפטו

בורסת הקריפטו הגדולה בעולם חילקה בטעות 5 מיליון דולר

בעקבות באג חשבונאי, משתמשי קריפטו קיבלו אסימונים מסוג אחד לפי שווי של סוג אסימון אחר והיקר יותר. הטעות התגלתה, אחרי שהחברה חילקה כבר אסימונים בשווי 4.8 מיליון דולר
מערכת ice | 
קריפטו (צילום shutterstock)
באג חשבונאי ב-Binance, הוביל לצמצום רוחב באסימון ה-HNT המקורי של Helium Network, עבור חלק מהמשתמשים וגרם לבורסת הקריפטו הגדולה בעולם מחסור של מיליוני דולרים. Binance ירדה בכ-4.8 מיליון אסימוני HNT שחולקו בטעות למשתמשים, שרבים מהם מכרו במהירות את האסימונים למטרות רווח. במחירים של יום שישי, שווי הנכסים הללו היה כ-19 מיליון דולר.

נראה כי התשלומים השגויים נובעים מהאופן שבו Binance עוקבת אחר הפקדות אסימונים מרשת הליום, פרויקט קישוריות אינטרנט מבוזר פופולרי. ישנם שני אסימונים בהליום: אסימון ה-HNT המקורי, שהליום משלמת למארחי נקודות חמות והאסימון MOBILE, המשולם למפעילי תשתית הליום 5G, שהושק בחודש שעבר ואין לו שוק נזיל.
למרות שיש קשר הדוק, שני האסימונים הם, כמו ERC-20 ואסימוני אתר (ETH) ב-Ethereum, נכסים נפרדים. בינאנס מנתה אותם בטעות כאחד: HNT. מפקידים ששלחו MOBILE לכתובות Binance קיבלו את הסכום המקביל של ה-HNT, היקר יותר.
 
הבאג תוקן מאז, אך לא לפני שנשלחו כ-4.8 מיליון אסימוני HNT במקום MOBILE. העיתוי של התשלומים עולה בקנה אחד עם מכירה מסיבית של אסימוני HNT שהורידו את המחיר מטווח $7 לרמות הנוכחיות, בסביבות $4. "קרן הליום הודיעה על ידי בינאנס בשעת ערב מאוחרת  ב-15 בספטמבר, שהתרחשה טעות חשבונאית הקשורה ל-HNT", אמר דובר הארגון שמנהל את הפרויקט. "אנחנו יכולים לאשר שזו לא בעיה של שרשרת, ושהנושא הזה רלוונטי לבינאנס בלבד. למיטב ידיעתנו, שום חילופי דברים אחרים או צדדים שלישיים לא הושפעו. אנו ממליצים לבעלי אסימונים להשעות הפקדות של HNT ו-MOBILE ב-בינאנס עד לעדכון מצב מקיף".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה