קריפטו

האם הבחירות הבאות יוכרעו לפי ביטקוין? הקריפטו נכנס לפוליטיקה

אחת מבורסות הקריפטו המרכזיות מדרגת פוליטיקאים לפי הצבעותיהם בחוקים הנוגעים לשוק הקריפטו. האם הרגולציה על ביטקוין תהיה חלק מרכזי במצעים פוליטיים בשנים הקרובות?
יאיר מור | 
בחירות קריפטו (צילום freepik)
במקום "רק ביבי" ו"רק לא ביבי" – "רק ביטקוין" ו"רק לא ביטקוין"? Coinbase, בורסת הקריפטו הגדולה בארה"ב ואחת הגדולות בעולם, הודיעה בימים האחרונים כי היא פותחת במעין קמפיין פוליטי משלה לקראת בחירות האמצע במדינה, במאמץ להכניס את נושא הקריפטו לשיקולי ההצבעה של בוחרים, וכך גם לנושא שחשוב יהיה לפוליטיקאים לקדם.
מייסד ומנכ"ל קוינבייס, בראיין אמסטרונג, כתב בטוויטר כי בתוך האפליקציה של הבורסה יוצג כעת מידע אודות דעותיהם של פוליטיקאים בנושא הקריפטו, יחד עם ציון שלהם לאור היסטוריית ההצבעות שלהם בתחום. המידע והציונים יתבססו על מדד של ארגון בשם Crypto Action Network, שהוקמה בשבועות האחרונים וקוינבייס היא אחת התורמות שלו.
לפי הדירוג הנוכחי של CAN, מבין הסנאטורים המכהנים בארה"ב, שישה מקבלים ציון "A", מתוכם שניים דמוקרטים – קירסטן ג'יליברנד ורון וויידן, וארבעה רפובליקנים – טד קרוז, סינתיה לומין, רוברט פורטמן ופאט טומי. ג'יליברנד וטומי עומדות יחד מאחורי הצעת חוק לעידוד השימוש בקריפטו, ולומין מחזיקה ביטקוין מאז 2013. רק סנאטורית אחת מדורגת "F" ("נכשל") – אליזבת' וורן הדמוקרטית; בבית הנבחרים 24 שמקבלים ציון "A", 60% (14) מתוכם רפובליקנים והיתר דמוקרטים, וגם שם נכשל אחד ממפלגתו של הנשיא ביידן.
ההשקה החדשה מגיעה זמן קצר לאחר שקוינבייס החלה בפרויקט לרישום מצביעים דרך האפליקציה שלה, ולדברי אמסטרונג החברה מתכוונת לנצל את כוחה – ו-103 מיליון משתמשים מאומתים ברחבי העולם הם כוח לא מועט – לקידום האינטרסים של שוק הקריפטו. הוא ציין כי כרגע מתמקדת החברה בבחירות הקרובות בארה"ב, אך מתכוננת להתערב בעתיד גם בבחירות במדינות אחרות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה