קריפטו

למרות פשיטת הרגל - צלזיוס מציעה שכר עתק לסמנכ"ל

פלטפורמת הלוואות הקריפטו פושטת הרגל צלזיוס מנסה להעסיק בחזרה את סמנכ"ל הכספים שלה תמורת 92,000 דולר לחודש

מערכת ice | 
צלזיוס (צילום מתוך האינסטגרם)
לפני כחודש, חברת הלוואות הקריפטו  הישראלית "צלזיוס" הגישה בקשה לפשיטת רגל.  בעקבות תביעות נגדה וטענות על הונאה. במסגרת פשיטת הרגל היא קיבלה הארכה להחזרת החובות תוך הגנה מפני הנושים. לחברה חובות של מיליארדים ליותר ממאה אלף נושים, שחלקם הילוו לפלטפורמה מזומן ללא כל בטחונות לגיבוי ההסדר.
היום מסתבר שהחובות העצומים והנושים הרבים לא מונעים מהחברה להעסיק מחדש את סמנכ"ל הכספים לשעבר שלה, במשכורת אסטרונומית. מדובר ברוד בולגר שתלוש השכר שלו אמור להסתכם בכ-92,000 דולר לחודש.
המלווה לחברה טוען שהוא צריך את בולגר כדי לעזור לו לנווט בהליכי פשיטת רגל כיועץ. "בגלל ההיכרות של מר בולגר עם עסקי החייבים, החייבים ביקשו, ומר בולגר הסכים עד לאישור בית המשפט, להמשיך לספק שירותי ייעוץ וייעוץ לחייבים בהתאם להסכם ייעוץ", נכתב בתיק. "בתמורה לשירותי הייעוץ שניתנו על ידי מר בולגר, החייבים מסכימים לשלם למר בולגר סכום של 120,000 דולר קנדי ​​לחודש, באופן יחסי לחודשים חלקיים".
 
בולגר, לשעבר סמנכ"ל כספים של רויאל בנק אוף קנדה וחטיבות של בנק אוף אמריקה, היה בעבר בחברה במשך חמישה חודשים לפני שהתפטר ב-30 ביוני, כשלושה שבועות לאחר שהפלטפורמה עצרה את כל המשיכות, בטענה של "תנאי שוק קיצוניים". החברה הציבה אז את כריס פרארו, אז ראש התכנון הפיננסי, הניתוח וקשרי המשקיעים שלה לתפקיד סמנכ"ל הכספים. תוך ימים ממועד מינויו הגישה החברה בקשה לפשיטת רגל. כעת הם מחזירים את בוגלר בתקווה שיעזור למזער נזקים, וכאור לא חוסכים בתשלום על אף החובות האדירים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה