קריפטו

הקריפטו היומי: רוב המטבעות בירידה, תחזיות האימה יתממשו?

רוב המטבעות המובילים בשוק הקריפטו איבדו מערכם היום, רק מטבע אחד סגר את השבוע עם עלייה. האם התחזית השחורה לקיץ הקרוב תתממש?
מערכת ice | 
קריפטו (צילום freepik, pngwing)
מטבעות הקריפטו ממשיכים במגמת הירידה של השבועות האחרונים, אם כי היא עדיין לא דרמטית. כזכור, בשבוע שעבר רוב המטבעות חוו התאוששות.
ביטקוין, המטבע הגדול בשוק, ירד בשיעור של 0.6%, ושמר על גובה של מעל 40 אלף דולר, ליתר דיוק 40,187. כזכור, מיום חמישי שעבר הוא איבד 6.2% מערכו.
את'ריום, המטבע השני בחשיבותו, שבשבוע שעבר החל ניסוי שעשוי להביא אותו בעתיד למקום הראשון, ירד קלות בשיעור של 0.2%, למחיר של 3,024 דולר למטבע ושווי שוק של 363 מיליארד דולר. בטווח השבועי הוא ירד ב-6.39%.
ביננס קוין, המטבע של בורסת המסחר המובילה שרושם לאחרונה יציבות יחסית, שמתאפיינת בתנועות קלות יחסית ליתר השוק בלי קשר לכיוון, רשם ירידה גם הוא, של 1.11%, וכעת מחירו עומד על 413 דולר למטבע ושווי שוק של 68 מיליארד דולר.

ריפל (XRP), ירד היום ב-0.77%, וסגר את השבוע עם עלייה זהירה של 1.55%, למחיר של 77 סנט למטבע ושווי שוק של 37 מיליארד דולר.
קרדאנו רשם ירידה יומית של כמעט אחוז וחצי, אך בטווח השבועי הוא עדיין בירידה משמעותית של 8.5%, ל-95 סנט למטבע ושווי שוק של 31 ורבע מיליארד דולר.
דוג'קוין ירד גם הוא, בשיעור של 2.7%, שהשאיר אותו בטווח של 14 סנט למטבע אך שווי השוק שלו נשאר קרוב ל-19.3 מיליארד דולר. גם ההפסד השבועי שלו ירד לשיעור הנמוך ביותר בטבלה – 0.6% בלבד.
כזכור, בשבוע שעבר המייסד השותף והמנכ"ל לשעבר של Bitmex, ארתור הייז, פרסם פוסט הנוגע למצב הנוכחי של שוק הקריפטו. הייז אומר שכרגע יש חוסר יכולת לזהות את האופי המחזורי של השווקים ו-"האמת הלא נעימה" היא שהקריפטו ישפיע על מניות השוק. לדברי הייז, היקף המסחר בנאסד"ק 100 (NDX) יחווה צמצום של 30% עד 50%. בנוסף, מטבעות קריפטו מובילים כמו ביטקוין וא'תריום ירדו גם הם בערכם, על רקע המתרחש בבורסה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה