קריפטו

הביטקוין בדרך ל-100,000 דולר: האם זה הזמן להשקיע?

הביטקוין צפוי לעלות על 100,000 דולר למטבע, הודות לביקוש גובר מצד משקיעים מוסדיים, נתונים חיוביים על בלוקצ'יין והשפעות הבחירות הקרובות בארצות הברית
מערכת ice | 
קריפטו-אילוסטרציה (צילום freepik)
הביטקוין, המטבע הקריפטוגרפי היחיד שערכו הכולל עבר את רף הטרילון דולר, צפוי בקרוב לעלות על 100,000 דולר למטבע, לפי הערכות של מומחים בתחום. טענה זו נשענת על שילוב של גורמים מוסדיים, מגמות מקרו-כלכליות ונתונים על בלוקצ'יין. אריק בלצ'ונס, מומחה לקרנות סל, דיווח כי קרנות סל הביטקויו בארצות הברית חצו את רף ה-20 מיליארד דולר בהשקעות נטו. כיום, תעשיית ה-Bitcoin ETF בארה"ב מגלגלת מעל 65 מיליאד דולר בנכסים מנוהלים, לאחר שהזרימה בשבוע האחרון כ-1.5 מיליארד דולר.
בהשוואה לקרנות סל של נכסים מסורתיים כמו זהב, אשר לקח שנים רבות להגיע למספרים דומים, ההצלחה של מוצרי הביטקוין היא מרשימה ביותר. בנוסף לכך, הבחירות הקרובות לנשיאות בארה"ב נחשבות גם הן כקטליזטור פוטנציאלי לעליית מחירי הביטקוין, במיוחד עם המועמד דונלד טראמפ המוביל בסקרים.
עוד גורם תומך לעלייה הוא ההצטברות של "ביטקוין ויילס", כאשר נתונים מצביעים על כך שהשקעות מצד מחזיקים גדולים נמצאות בשיא. לפי CryptoQuant, סך העניין הפתוח בביטקוין הגיע לשיא של 20 מיליארד דולר, כשכעת 9.3% בבעלות ארנקים חדשים של ויילס. עם עליית הנזילות בשוק, מומחים צופים כי הביטקוין ימשיך להציג ביצועים חיוביים בענות הרבעון האחרון של השנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה