קריפטו

הכישלון של טראמפ: מה קרה למטבע הקריפטו שלו?

מטבע הקריפטו של טראמפ מדשדש בהשגת המטרה עם מכירות של 4% בלבד מהסכום המתוכנן. מה הסיבות לכישלון, ואיך זה ישפיע על תוכניותיו העתידיות של טראמפ בתחום הקריפטו, ומועמדותו לנשיאות ארצות הברית?
רפאל בן זקרי | 
דונלד טראמפ וקריפטו (צילום shutterstock)
מטבע הקריפטו החדש של טראמפ, WLFI, לא הצליח לעמוד בציפיות הגדולות שהיו סביבו. המיזם הוצג כפרויקט שמטרתו לגייס 300 מיליון דולר, אך עד כה נמכרו מטבעות בשווי של 12 מיליון דולר בלבד, שהם רק 4% מהמטרה. למרות הטענות של המייסדים ש"נקבעים שיאים חדשים", המהלך הזה לא הצליח לרתום את ההשקעות הצפויות.
המיזם נתקל בקשיים כבר ביום ההשקה, כאשר האתר של WLFI קרס מספר פעמים, מה שתרם להאטת המכירות. בנוסף, הוטלו מגבלות על מי שיכול לרכוש את המטבע, כאשר הוא מוגבל למשקיעים מחוץ לארה"ב ומשקיעים אמריקאים מוסמכים בלבד. עובדה זו, לצד החשדות שהפרויקט עלול להיות סוג של הונאה, העלתה ספקות רבים בקרב הציבור.
טראמפ וה-GOP הפכו את התמיכה במטבעות קריפטוגרפיים לחלק משמעותי מהפלטפורמה הפוליטית שלהם. טראמפ אף הופיע בכנס ביטקוין בקיץ האחרון והציע לארה"ב לבנות "מאגרים אסטרטגיים של ביטקוין". אך בעוד טראמפ מדבר על תמיכה בתחום הקריפטו, הכישלון הנוכחי של WLFI עשוי לפגוע באמינותו בתחום זה.
מעבר למיזם הקריפטו, טראמפ מציע שורה של מוצרים נוספים, כמו נעלי ספורט במהדורה מיוחדת, קלפים דיגיטליים עם תמונתו ואפילו קולוני. לאור זאת, המומחים ממליצים למשקיעים שמעוניינים להשקיע במותג טראמפ, לשקול דווקא את חברת המדיה שלו, Trump Media & Technology Group, שנשארת בפיקוח רגולטורי.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה