קריפטו

תוך שעות: מטבע שהתחזה למטבע של טראמפ מחק 95% מערכו

יומיים אחרי שאריק טראמפ צייץ שהוא "מאוהב בקריפטו", שוחרר לשוק מטבע בשם RTR שזינק לערך שוק של 155 מיליון דולר וצנח ב-95% בתוך שש שעות. בשוק קיימים 162 מטבעות המזוהים עם טראמפ
מערכת ice | 
דונלד טראמפ (צילום shutterstock)
מטבע קריפטוגרפי חדש בשם Restore the Republic, שלפי השמועות היה אמור להיות המטבע הרשמי של דונלד טראמפ, זינק לערך שוק של 155 מיליון דולר לפני שצנח ב-95% ביום חמישי לאחר שבנו של הנשיא לשעבר צייץ שלאביו עדיין אין מטבע רשמי.
ביום שלישי (6 באוגוסט) צייץ אריק טראמפ, בנו של המתמודד לנשיאות, שהוא "התאהב בקריפטו" וקרא לעוקביו "להישאר מעודכנים להכרזה גדולה". ביום חמישי הושק המטבע Restore the Republic (RTR) והחל להיסחר באמצעות סולנה וטיפס לערך שוק של 155 מיליון דולר שעות ספורות לאחר השקתו.
נתוני הבלוקצ'יין מגלים שמשקיעים מוקדמים או אנשים מהמעגל הפנימי הרוויחו ארבעה מיליון דולר תוך שש שעות מהשינויים בערך המטבע. חקירה של Lookonchain העלתה כי חמישה ארנקים רכשו 105 מיליון מטבעות RTR באמצעות סולנה בשווי של 882,000 דולר, ולאחר מכן מכרו 95 מיליון מטבעות בחמישה מיליון דולר בסולנה.
זה אינו המטבע הראשון שמופץ בטענה שהוא קשור לדונלד טראמפ. לאחרונה מרטין שקרלי, "המנכ"ל הכי שנוא בארצות הברית", הודיע על השקת המטבע DJT עם בנו של דונלד טראמפ, בארון. מאוחר יותר התברר שמדובר בתעלול יחסי ציבור והמטבע הושק על ידי אחרים ולא על ידי שקרלי. DJT ירד ב-90% בשבוע שעבר.
להערכת חברת האנליטיקה LunarCrush  בשוק קיימים 162 מטבעות טראמפ או MAGA (Make America Great Again), לעומת 111 בשבוע שעבר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה