קריפטו

טראמפ שובר שיאים: זו כמות הנרשמים המטורפת לפרויקט הקריפטו

מטבע השליטה של פלטפורמת הקריפטו של טראמפ יושק היום ורושם שיאי התעניינות, עם מעל מאה אלף איש מרחבי העולם שנרשמו על מנת לרכוש את המטבע
שרון בירקמן | 
דונלד טראמפ (צילום shutterstock)
מעל מאה אלף איש כבר נרשמו לפרויקט הקריפטו של דונלד טראמפ, World Liberty Financial (WLF), לקראת השקת המטבע שלו היום (15 באוקטובר). הפלטפורמה, המגדירה את עצמה כיוזמת מימון מבוזרת (DeFi), מתכננת להשיק את המטבע מבוסס האת'ריום WLFI עם מגוון פונקציות כמו הלוואות ועסקאות יציבות. מטבעות WLFI לא צפויים להניב יתרונות כלכליים כמו דיבידנדים או רווחים ולא יהיו ניתנים להעברה. טראמפ הבהיר בעבר כי הפלטפורמה "אינה בבעלות, מנוהלת, מופעלת או נמכרת" על ידי בני המשפחה.
הפלטפורמה תציע למשתמשים שירותים מגוונים, כולל אינטראקציה עם בריכות נזילות והלוואות מבוססות קריפטו. הגישה לשירותיה בארצות הברית מוגבלת בשלב זה למשקיעים כשירים בלבד.

המטבעות הם מטבעות שליטה שיעניקו לרוכשים את הזכות להציע הצעות ולהצביע על נושאים הקשורים לפלטפורמה. כפי שכבר דיווחנו, 63% מהמטבעות יימכרו לחברים שנרשמו במהלך ההשקה, 17% יוקצו לתגמולים למשתמשים ו-20% יישמרו לצוות הפרויקט. המטרה היא לגייס 300 מיליון דולר, מה שמעמיד את שווי הפרויקט על כ-1.5 מיליארד דולר.
בשידור ב-X Space אתמול אישר מנהל הפעילות של הפלטפורמה את פרטי ההשקה. לצוות הקיים יצטרף מומחה הבלוקצ'יין ריץ טיאו, מייסד-משותף של Paxos, שיוביל את מחלקת המטבעות היציבים והתשלומים. באותו שידור התייחס דונלד טראמפ ג'וניור, "שגריר ה-Web3" של הפרויקט, למערכת הבנקאות בארצות הברית וכינה אותה "מתודולוגיית פונזי". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה