קריפטו

טראמפ: "הבטחתי להפוך את אמריקה לנהדרת שוב, והפעם בעזרת קריפטו"

דונלד טראמפ פתח לציבור את ההרשמה לפלטפורמת הקריפטו החדשה. הרישום בשלב זה פתוח רק למשקיעים כשירים בארצות הברית ולאזרחים מחוץ לארצות הברית
שרון בירקמן | 
דונלד טראמפ (צילום shutterstock)
הנשיא לשעבר והמועמד לנשיאות מטעם המפלגה הרפובליקנית, דונלד טראמפ, הודיע לפני כשבועיים על השקת World Liberty Financial, פלטפורמת הפיננסים המבוזרת (DeFi) החדשה שלו בשידור חי ב-X Space. כעת, בפנייה ל-91.1 מיליון עוקביו ברשת החברתית X, טראמפ שיתף קישור לפורטל ה-KYC (הכר את הלקוח) של הפרויקט.
"הבטחתי להפוך את אמריקה לנהדרת שוב, והפעם בעזרת קריפטו", אמר טראמפ לעוקביו. "World Liberty Financial מתכננת להפוך את אמריקה לבירת הקריפטו של העולם. הרישום המוקדם (Whitelist) לזכאים פתוח רשמית – זו ההזדמנות שלכם להיות חלק מהרגע ההיסטורי הזה".

הרישום לפלטפורמה פתוח רק למשקיעים כשירים בארצות הברית ולאזרחים מחוץ לארצות הברית. עם זאת, נציגי World Liberty ציינו שאינם מתעלמים מהמשקיעים האמריקאים הרגילים. "עקב מדיניות מיושנת בארצות הברית, אחת מאופציות הרישום מוגבלת למשקיעים מורשים והאחרת עבור לכל אזרחי החוץ. אנו נלחמים על שינויי חקיקה כדי לאפשר לכל האמריקאים לגשת ל-World Liberty Financial", נמסר מהפלטפורמה.
מוקדם יותר אישרה משפחת טראמפ כי יופק גם מטבע שלטון לפלטפורמה. דובר הפרויקט ציין כי בכוונתם למכור ולהפיץ מטבעות בשם WLFI, אשר יעניקו את הזכות להציע הצעות ולהצביע על נושאים הקשורים לפלטפורמה. 63% מטוקני WLFI יימכרו לציבור, 17% יוקצו לתגמולי משתמשים ו-20% יישמרו עבור הצוות. מטבעות WLFI לא צפויים להניב יתרונות כלכליים כמו דיבידנדים או רווחים ולא יהיו ניתנים להעברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה