בעולם

אילון מאסק בתחזית אימים: זה מה שיקרה אם טראמפ לא ייבחר

האיש העשיר ביותר בעולם, אילון מאסק, ממשיך לתמוך בכל הכוח בדונלד טראמפ לנשיאות ארצות הברית, והעניק תחזית אימים של ממש אם קמלה האריס תיבחר במקומו: "אם טראמפ לא ייבחר, ??אלו יהיו הבחירות האחרונות"
מערכת ice | 
אילון מאסק, דונלד טראמפ (צילום shutterstock, pixabay)
האיש העשיר ביותר בעולם, אילון מאסק, בחר כבר מזמן צד בבחירות לנשיאות ארצות הברית, כשהוא תומך באופן מובהק בנשיא לשעבר, דונלד טראמפ. היום (ראשון) קצת יותר מחודש לבחירות בארצות הברית, מאסק העלה ציוץ לחשבון הטוויטר שלו, בו העניק תחזית אימים של ממש למקרה בו קאמלה האריס תיבחר על חשבונו של טראמפ.

מאסק כתב: "מעט מאוד אמריקאים מבינים שאם טראמפ לא ייבחר, ​​אלו יהיו הבחירות האחרונות. הוא רחוק מלהיות איום על הדמוקרטיה, הוא הדרך היחידה להציל אותה! תנו לי להסביר: אם אפילו 1 מכל 20 בלתי חוקיים יהפכו לאזרחים בשנה, משהו שהדמוקרטים מזרזים מהר ככל האפשר מבחינה אנושית, זה יהיה בערך 2 מיליון בוחרים חוקיים חדשים ב-4 שנים. מרווח ההצבעה במדינות התנופה הוא לרוב פחות מ-20 אלף קולות. כלומר אם המפלגה ה"דמוקרטית" תצליח, לא יהיו עוד מדינות מתנדנדות!!".
"יתרה מזאת", המשיך מאסק: "ממשל ביידן/האריס הטיס "מבקשי מקלט", שנמצאים במסלול מהיר לאזרחות, ישירות למדינות מתנדנדות כמו פנסילבניה, אוהיו, ויסקונסין ואריזונה. זו דרך בטוחה לנצח בכל מערכת בחירות. אז אמריקה הופכת למדינה חד-מפלגתית והדמוקרטיה נגמרה. ה"בחירות" היחידות יהיו הפריימריז של המפלגה הדמוקרטית. זה כבר קרה בקליפורניה לפני שנים רבות, בעקבות החנינה ב-1986".
לסיום כתב: "הדבר היחיד שמחזיק את קליפורניה מסוציאליזם קיצוני וממדיניות ממשלתית חונקת הוא שאנשים יכולים לעזוב את קליפורניה ועדיין להישאר באמריקה. ברגע שכל המדינה נשלטת על ידי צד אחד, לא יהיה מנוס. כל מקום באמריקה יהיה כמו הסיוט שנמצא במרכז העיר סן פרנסיסקו".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה