קריפטו

מייסד את'ריום חושף: השדרוגים שיצעידו את הרשת קדימה

ויטאליק בוטרין, מייסד את'ריום, חושף את החזון שלו לשדרוגים שיביאו לשיפור משמעותי בביצועי הרשת. מהפחתת זמן אישור העסקאות ל-12 שניות ועד הנגשת הסטייקינג למשתמשים קטנים
רפאל בן זקרי | 
ויטאליק בוטרין (צילום ויקיפדיה)
מטבע האת'ריום ממשיך להתפתח ולהוביל חדשנות טכנולוגית, כאשר מאז המעבר המוצלח בשנת 2022 ממערכת Proof of Work למערכת Proof of Stake, הרשת ממשיכה להשתדרג ולהתייעל. ויטאליק בוטרין, ממייסדי את'ריום, פרסם לאחרונה את חזונו להמשך השדרוגים של הבלוקצ'יין, במטרה לשפר את הביצועים, להרחיב את הנגישות למשתמשים ולהגביר את אבטחת הרשת.
בפוסט שפרסם, בוטרין התייחס לפתרונות שיכולים לקצר את זמן אישור העסקאות מ-15 דקות ל-12 שניות בלבד, באמצעות מנגנון בשם "Single-Slot Finality", שישפר את חוויית המשתמש ויביא לעלייה בביטחון הרשת.
בנוסף, בוטרין הציע להנגיש את תהליך ההשתתפות בסטייקינג (staking) על ידי הורדת הסכום המינימלי הנדרש מ-32 ETH ל-1 ETH, מה שיאפשר ליותר משתמשים קטנים להשתתף ברשת. הוא הציע מספר פתרונות, כמו שימוש בטכניקות קריפטוגרפיות מתקדמות או חלוקת המשימות בין קבוצות קטנות של מאמתים.
כחלק מהשדרוגים, בוטרין הדגיש את הצורך בשיפורים בביטחון הרשת. אחת ההצעות היא טכניקה לבחירת מנהיגים בסתר, שתמנע מתקפות על מאמתים ברשת, ותשפר את עמידות המערכת בפני ניסיונות שיבוש.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה