קריפטו

מייסד האת'ריום מנסה להציל את המצב? הפקדת הענק ל-Coinbase נחשפת

ויטאליק בוטרין הפקיד ביום שני 600 מטבעות את'ריום, המוערכים בשווי של כמיליון דולר, לבורסת הענק, על רקע ירידות הענק שחווה שוק הקריםפטו בשבועות האחרונים
מערכת ice | 
ויטליק בוטרין (צילום shutterstock)
מייסד שותף של מטבע הקריפטו את'ריום, ויטאליק בוטרין, הפקיד ביום שני 600 מטבעות, המוערכים בשווי של כמיליון דולר, לבורסת הקריפטו Coinbase, כך על פי נתונים מאתר סריקת הבלוקצ'יין את'ריום etherscan.
המהלך, כאשר מטבע הקריפטו השני בגודלו לפי שווי שוק, ספג ירידה של כ-10% במהלך שבעת הימים האחרונים, על רקע מיתון נרחב בשוק, שראה סוחרים עדים לירידה של כמיליארד דולר בשווי התעשייה כולה. אחרי ההפקדה, אתר'יום התאושש מעט, אך זה היה לזמן קצר מאוד ואתמול המטבע המשיך במגמת הירידה. בוטרין לא מסר הצהרה רשמית בנוגע לסיבת ההפקדה, כך שלא ידוע האם מדובר באיזשהו רווח אישי, הסכם עסקי מול קוין בייס או סנטמינט רגשי לפרי העבודה. מה שכן ברור, זה שזה לא עזר כאמור לייצב את את'ריום.
למרות הירידות החדות בשוק בשבועות האחרונים, מומחי הקריפטו טוענים כי עדיין מוקדם לשפוט לאן פניה של התעשייה ומי שמסמן את כיוון התנועה הוא המטבע הגדול ביותר של השוק - הביטקוין. "כל עוד הביטקוין ימשיך להחזיק מעל 25,000 דולר על בסיס סגירה שבועי, אנו צופים שנראה ביקוש מחודש ודחיפה חזרה לחלק העליון בימים הקרובים", כך נמסר מבורסת הקריפטו LMAX Digital.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה