קריפטו

השפעות המשבר בקריפטו: אחת הבורסות הבולטות מפטרת 12% מהצוות

אחת מבורסות מטבעות הקריפטו הגדולות בהודו פיטרה 71 מתוך 590 עובדיה, בעקבות פגיעה קשה בהכנסות החברה, כתוצאה מהירידות הממושכות בשוק ומדיניות המס הנוקשה של המדינה
מערכת ice |  1
קריפטו בירידה (צילום vecteezy)
CoinDCX, אחת מבורסות מטבעות הקריפטו הבולטות בהודו, מקצצת כ-12% מהצוות שלה כאשר הירידות הממושכות בשוק ומדיניות המס של המדינה פוגעות בהכנסות החברה. הבורסה מפטרת 71 עובדים שתפקידיהם אינם מתאימים לסדרי העדיפויות העסקיים הנוכחיים שלה, כך מסר דובר החברה ל-CoinDesk היום (שלישי). לחברה ממומבאי, שהוקמה על ידי Neeraj Khandelwal ו-Sumit Gupta ב-2018, יש כ-590 עובדים. מספר צוותי הבורסה הושפעו מהקיצוצים.
הודו הטילה מסים נוקשים על תחום קריפטו, כולל מס של 30% על רווחין והמס השנוי במחלוקת יותר - של 1% שנוכה במקור (TDS) על כל העסקאות מאז 1 בפברואר 2022. TDS, בפרט ושוק מה שדחף את בורסות הקריפטו במדינה למצב הישרדות. Khandelwal אמר ל-CoinDesk במאי, של-CoinDCX יש מספיק מזומנים כדי להמשיך לפעול במשך ארבע שנים.
"סטארט-אפים ועסקים ברחבי העולם עוברים זמנים מאתגרים עקב תנאי מאקרו קשים, במיוחד בתחום הקריפטו, בגלל שוק הדובים הממושך וההשפעה של TDS על הבורסות המקומיות", אמרה החברה בהצהרה. "לגורמים אלו הייתה השפעה משמעותית על ההיקפים שלנו ובכך על ההכנסות. קיבלנו את ההחלטה הקשה לשנות גודל של צוותים מסוימים ולנווט את העסק לעבר צמיחה רווחית ובת קיימא".
"היום סימן את אחד הרגעים הקשים ביותר עבורי ועבור Neeraj במסע שלנו ב-CoinDCX", כתב גופטה בפוסט בלינקדאין. "היינו צריכים לעשות בחירה קשה, שכללה להיפרד מכמה מחברי הצוות המבריקים והמסורים שלנו ב-CoinDCX. אנו מצטערים מאוד על כך ונושאים את משקל ההחלטה, הן באחריות והן ברגש".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    boom india
    clickbait 08/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    who gaf lel
    סגור