קריפטו

לא יאומן: זאת העמלה המטורפת ששולמה על העברה תמימה של את'ריום

משתמש קריפטו ביצע העברה של את'ריום בסכום הקרוב ל-2,200 דולר ושילם עמלה של 34 מטבעות אתריום, בשווי כמעט 90,000 דולר. בעוד תשלום יתר של עמלה, יכול להצטייר כטעות תמימה ומקרית, במקרים מסוימים אותה עמלה גבוהה משולמת במכוון כחלק מדרך מתוחכמת של הלבנת הון
מערכת ice | 
אתריום (צילום pixabay)
משתמש קריפטו ביצע העברה של את'ריום בסכום הקרוב ל-2,200 דולר ושילם עמלה של 34 מטבעות את'ריום, בשווי כמעט 90,000 דולר. ב-3 חודשים האחרונים, העמלה הממוצעת להעברה ברשת אתריום עמדה על בין חצי דולר ל-2 דולר, פחות מאלפית אתריום.
על פי הדיווח של דור אופיר בוואלה, זה לא מנע מהמשתמש לשלם עמלה בשווי של 89,200 דולר, או 34.26 מטבעות אתריום, על פי נתוני Etherscan שתועדו בפוסט ב-X ב-11 באוגוסט על ידי משתמש בשם DeFiac. בדומה להעברה קלאסית מארנק לארנק, יש שלב בו על המשתמש לבחור את דחיפות העסקה ואת גובה העמלה, בהתאם לרצונו.
עמלה יקרה תתועדף על פני עמלה זולה. במקרה הזה, בין אם בטעות או במכוון, שילם המשתמש עמלה עצומה שאין לה הצדקה. בזמן הפרסום, העמלות ברשת נעו בין 2 ל-4 gwei, סכום שנחשב נמוך, כלומר העברה של ETH צריכה להגיע למקסימום של 5 דולר בלבד, סכום זעום לעומת העמלה ששילם המשתמש האנונימי, הגדולה ב-1,783,900%.
בעוד תשלום יתר של עמלה, יכול להצטייר כטעות תמימה ומקרית, במקרים מסוימים אותה עמלה גבוהה משולמת במכוון כחלק מדרך מתוחכמת של הלבנת הון. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה