קריפטו

ענקיות הבלוקצ'יין הקימו יחידת אכיפת פשעים פיננסיים פרטית חדשה

יוזמה משותפת של TRON, Tether ו-TRM Labs החלה לפעול במטרה למנוע ניצול לרעה של USDT על בלוקצ'יין TRON. היחידה הצליחה להקפיא מעל 12 מיליון דולר הקשורים להונאות ומשתמשת בטכנולוגיות מתקדמות לאיתור פעילויות פליליות
שרון בירקמן | 
עוקץ הקריפטו (צילום pixabay, unsplash)
החברות TRON, Tether ו-TRM Labs הקימו יחידה פרטית לאכיפת פשעים פיננסיים בשם T3 Financial Crime Unit (T3 FCU). היוזמה החדשה שואפת לשפר את שיתוף הפעולה בין מהגזר הציבורי לפרטי בכל הנוגע למאבק בפשעים הקשורים לשימוש ב-USDT על הבלוקצ'יין TRON.
T3 FCU היא היוזמה הראשונה מסוגה. הידע והטכנולוגיה של TRM Labs, חברה מובילה בתחום המודיעין בבלוקצ'יין, יחד עם המומחיות הטכנית של TRON וצוות החקירות החיצוניות של Tether, החברה הגדולה ביותר בתעשיית הנכסים הדיגיטליים, ישמשו לאיתור ומניעה של פעילויות פליליות, כולל טרור, התחמקות מסנקציות ופשעי סייבר.

בשבועות שחלפו מאז ההשקה היוזמה פעלה בשיתוף פעולה עם רשויות האכיפה וסייעה להקפיא מעל 12 מיליון דולר ב-USDT הקשורים להונאות סחיטה, הונאות השקעה והונאות נוספות. המשטרה מודעת לפחות ל-11 קורבנות של ההונאות ומצפה לזהות קורבנות נוספים ככל שהחקירות מתקדמות.
מטרת היחידה היא למנוע משחקנים רעים להלבין רווחים מפעילות בלתי חוקית, ובכך לשמור על שלמות הבלוקצ'יין של TRON. מטבעות יציבים כמו USDT הם עמוד השדרה של תעשיית הנכסים הדיגיטליים, מספקים יציבות ערך ומאפשרים העברת כספים חלקה בין פלטפורמות. עם שווי שוק של מעל 117 מיליארד דולר ויותר מ-50% מהכמות הזמינה שלו על TRON, הוא חיוני להנעת עסקאות ונזילות. עם זאת, התכונות שמושכות משתמשים לגיטימיים — עמלות נמוכות, חוסר תנודתיות ונוחות שימוש — מושכות גם תשומת לב לא רצויה. עליית הפופולריות של TRON, המאופיין בקצב עסקאות גבוה ובעלויות עסקה נמוכות, מעלה גם את החשיפה לגורמים פליליים. הקמת היחידה היא צעד נוסף במאבק נגד ניצול לרעה של המטבע היציב USDT על TRON.
היחידה תשתמש בטכנולוגיות מתקדמות ובנתונים כדי לזהות ולמנוע פעילות בלתי חוקית ותשדרג את יכולות המעקב והחקירה בתחום הבלוקצ'יין. כריס יאנצ'בסקי, ראש תחום חקירות גלובליות ב-TRM Labs, ציין כי התהליך יפחית משמעותית את הפעילות הפלילית בתחום הקריפטו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה