קריפטו

פאניקה: מייסד טלגרם נעצר, מטבע הקריפטו צנח ב-14%. האם זה הסוף?

במהלך היממה האחרונה חווה מטבע הקריפטו טונקוין Toncoin (TON) צלילת מחיר של כ-14.5%. מעצרו של מנכ"ל טלגרם, פאבל דורוב, בנמל התעופה לה בורג'ה בצרפת הוביל לפאניקה בשווקים
שרון בירקמן | 
טלגרם (צילום vecteezy, pixabay)
מנכ"ל טלגרם, פבל דורוב, נעצר אתמול (ראשון) בצרפת, עם הגעתו במטוסו הפרטי. מעצרו של דורוב הגיע במסגרת חקירה הנוגעת לכשלים בניהול פלטפורמת טלגרם, במיוחד מניעה של פעילות פלילית. הרשויות בצרפת ציינו בין החשדות כלפי דורוב סחר בסמים, הפצת חומרים פוגעניים לילדים, טרור והונאה.
הידיעה על מעצרו של פבל דורוב הובילה לירידה חדה במחיר ה-TON, שהשיל כ-25% והגיע ל-$5.24 ב-25 באוגוסט, יום לאחר פרסום הידיעה. הירידה החדה במחיר נגרמה מפאניקה שהתפשטה בקרב הסוחרים בעקבות חשש מהשלכות המעצר. עם זאת, ישנם גורמים המעריכים שהירידה הנוכחית עשויה להוות הזדמנות לרכישה במחיר נמוך, אם המעצר יתברר כמקרה מבודד ולא ישפיע באופן משמעותי על המערכת האקולוגית של טונקוין.

ההיסטוריה מלמדת שמטבעות קריפטו לעיתים קרובות חווים ירידות חדות בעקבות חדשות משפטיות על דמויות מרכזיות, אך לאחר מכן עשויים לחזור לעלות כאשר השוק מעריך מחדש את המצב בצורה רציונלית יותר.
מטבע ה-BNB של ביננס, לדוגמה, חווה ירידה של 13.5% לפני גזר הדין של CZ אך לאחר מכן עלה ב-35% מרמתו הנמוכה ביותר. דפוס זה עשוי לחזור על עצמו עם טונקוין אם יתברר שהמעצר של דורוב הוא אירוע מבודד.
התחזיות עבור טונקוין מצביעות על פוטנציאל להתאוששות, במיוחד אם התגובה הראשונית למעצר תתמתן והשוק יתחיל לראות את האירוע כהזדמנות לרכישה במחיר נמוך. נכון להיום, טונקוין נסחר סביב $5.75, ירידה של 14.5% מאז ה-24 באוגוסט.
נתוני שוק העתידות מראים עלייה בעניין בקרב הסוחרים, עם פתיחת עניין (OI) של $303.62 מיליון, הרמה הגבוהה ביותר מאז יולי, ורמות מימון המגיעות לשיא של שלושה חודשים. נתונים המעידים על תיאבון גובר להשקעה ב-TON ומספקים סימנים חיוביים להתאוששות בעתיד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה