קריפטו

באיזו מדינה תוכלו לקחת הלוואה ולהשתמש בקריפטו שלכם כעירבון?

בורסת הקריפטו Mercado Bitcoin מברזיל משיקה הלוואות גמישות מגובות בביטקוין או את'ריום. ההלוואות מוגבלות ל-30% מסכום הבטוחה שתופקד בבורסה. החברה מתחייבת לא לבצע נזילות אוטומטית של הבטחונות
מערכת ice | 
מטבעות קריפטוגרפיים (צילום vecteezy)
בורסת הקריפטו הברזילאית מרקדו ביטקוין (Mercado Bitcoin), אחת מהבורסות הגדולות במדינה, השיקה מוצר הלוואות חדש המאפשר למשתמשים לקבל אשראי במטבע המקומי על בסיס ביטחונות קריפטוגרפיים. ההלוואות יהיו מוגבלות ל-30% מהסכום הכולל של המטבעות הקריפטוגרפיים שהלקוח מחזיק בבורסה. 
ההלוואות יישאו בריבית חודשית נמוכה של 1.39%, מה שהופך את המוצר לאטרקטיבי במיוחד בשוק הברזילאי. החברה מציעה הלוואות לאחר שקיבלה רישיון מוסד תשלומים מהבנק המרכזי בשנה שעברה.
ההלוואות יתקבלו רק באמצעות ביטקוין ואת'ריום.

מרקדו התחייבה לא לבצע נזילות אוטומטיות של הביטחונות, אלא לנהל מו"מ בכל מקרה, כלומר תבחן כל מקרה של נזילות בצורה פרטנית ולא תבצע אוטומטית מכירה של הנכסים. במידת הצורך, החברה תשאף להאריך את הביטחונות עד ל-35%, על מנת להעניק ללקוחות גמישות רבה. בהשוואה לפלטפורמות פיננסים מבוזרים (DeFi). בעוד שבפלטפורמות DeFi ניהול ההלוואות והבטחונות מתבצע באמצעות חוזים חכמים אוטומטיים המבצעים נזילות אוטומטית של נכסים במקרה שהבטחונות אינם מספקים מרקדו תאפשר ללקוחות לנהל את מצבם הפיננסי בצורה גמישה יותר גם במקרה שערך הבטחונות יורד מתחת לרמה שנקבעה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה