קריפטו

עלייה של 1000%: Bitget הוא הארנק הגדול ביותר ב-TON בחודש יולי

עם 1.6 מיליון הורדות בחודש יולי Bitget רושמת עלייה משמעותית במספר המשתמשים בארנק שלה. ההתרחבות באירופה, צפון אמריקה ואוקיאניה מלווה בזינוק של מאות אחוזים במספר המשתמשים
מערכת ice | 
קריפטו (צילום shutterstock)
עם 1.6 מיליון הורדות במהלך חודש יולי, הארנק המבוסס על טכנולוגיית MPC (Multi-Party Computation) של Bitget עקף את MetaMask והפך לארנק ה-Web3 המוביל. הארנק חצה את רף שלושים מיליון המשתמשים בחודש יולי, זינוק מרשים של 150% לעומת השנה שעברה.
ההתרחבות של Bitget ניכרה במיוחד באירופה, צפון אמריקה ואוקיאניה. במדינות כמו רוסיה, איטליה, שבדיה ואוסטרליה נרשמה עלייה של פי ארבעים במספר המשתמשים, בעוד בצרפת, פורטוגל, בריטניה, טורקיה וקנדה נרשמה עלייה מרשימה של 1000%. בארצות כמו יפן, הפיליפינים ותאילנד, נרשמה עלייה של פי עשרים במספר המשתמשים, ואילו במדינות כמו הודו, וייטנאם וסינגפור, העלייה עברה את ה-300%.
ביולי האחרון הפכה Bitget לאחת מהספקיות הגדולות הראשונות שהשיגו אינטגרציה מלאה עם הרשת הפתוחה TON. אלוין קאן, מנהל התפעול של החברה, ציין: "שיתפנו פעולה עם יותר מחמישים פרויקטים בולטים ברשת הפתוחה וסיפקנו למשתמשים חוויית עסקאות ללא עמלות גז והעברות ברשת".

Bitget, בורסת הקריפטו המובילה בעולם וחברת Web3, משרתת כיום יותר מ-25 מיליון משתמשים רשומים. בחודש שעבר הכיר מגזין פורבס במטבע הקריפטו של החברה, BTB, כאחד המטבעות המובילים לשנת 2024. היקף המסחר היומי ב- Bitget עומד על עשרה מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה